اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلایه ماهانی‌ها از عدم حضور مسئولان فدراسیون در لیگ اسکواش بانوان

به تیم‌های دوم و سوم لیگ اسکواش بانوان کاپ ندادند

مراسم اختتامیه لیگ اسکواش بانوان بدون حضور مسئولان فدراسیون برگزار شد و تنها به تیم قهرمان نیز کاپ داده شد تا این مسئله گلایه تیم ماهان را به همراه داشته باشد.

به تیم‌های دوم و سوم لیگ اسکواش بانوان کاپ ندادند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته پایانی مسابقات لیگ برتر اسکواش بانوان باشگاه‌های کشور برگزار شد و تکلیف تیم‌های برتر این دوره از مسابقات مشخص شد.

مرحله پایانی این مسابقات به دلیل نبود کورت استاندارد در اصفهان به آران و بیدگل انتقال پیدا کرده و مراسم اختتامیه نیز پس از پایان رسمی مسابقات به انجام رسید.

باشگاه فولاد ماهان به عنوان میزبان مرحله پایانی لیگ برای مراسم اختتامیه از مسئولان فدراسیون اسکواش دعوت کرده بود اما هیچ کدام از مسئولان فدراسیون در این مراسم حضور پیدا نکردند.

سرمربی تیم اسکواش بانوان فولاد ماهان با ابراز گلایه از حضور پیدا نکردن مسئولان فدراسیون تصریح کرد: انتظار داشتیم مسئولان فدراسیون در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز تیم‌های برتر حضور پیدا کرده و موجبات دلگرمی باشگاه‌های شرکت کننده در لیگ را فراهم کنند.

الهه مولادوست ادامه داد: همچین در مراسم اختتامیه فدراسیون تنها برای تیم قهرمان کاپ در نظر گرفته بود و به تیم‌های دوم و سوم کاپی اهدا نشد.

به گزارش فارس، تیم فولاد ماهان سپاهان در مسابقات لیگ برتر اسکواش بانوان به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

انتهای پیام/63006/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول