اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت اسکواش کرمانشاه:

اسکواش یک شطرنج ایستاده است

نایب رئیس هیئت اسکواش استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات اسکواش ویژه جام رمضان خبر داد و گفت: اسکواش یک شطرنج ایستاده است و داشتن فکری باز لازمه گرایش به این ورزش است.

اسکواش یک شطرنج ایستاده است

مهنوش حاج‌کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، گفت: ورزش اسکواش به خصوص در بخش بانوان نسبت به سالیان گذشته از موقعیت بهتری برخوردار است و مقام‌های کشوری و استانی بسیاری نیز توسط بانوان ورزش‌کار در این رشته به دست آمده است.

نایب رئیس هیئت اسکواش استان کرمانشاه اظهار داشت: نبود اسپانسر موجب شده که با وجود توانایی و استعدادهایی بالا نتوانیم امسال در مسابقات لیگ برتر شرکت کنیم و در مسابقاتی که در تیرماه سال‌جاری برگزار شد، موفق به کسب دو مقام کشوری در بخش بانوان شدیم.

حاج‌کاظمی تصریح کرد: هانیه موحدی در گروه زیر 11 سال با کسب مقام دوم کشوری و دل‌آرام خالدی با کسب مقام سوم کشوری در رده‌ سنی زیر 13 سال در این دوره از مسابقات که در تیرماه سال‌جاری در بیدگل اصفهان برگزار شد، خوش درخشیدند.

وی از برگزاری مسابقات اسکواش ویژه جام رمضان خبر داد و افزود: سرعت، دقت و داشتن فکری باز برای هر اسکواش‌کار لازم است و اسکواش در حقیقت یک شطرنج ایستاده است.

انتهای پیام/2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول