اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکواش خراسان‌رضوی:

رقابت‌های رنکینگ اسکواش خراسان‌رضوی برگزار شد

رئیس هیئت اسکواش خراسان‌رضوی از برگزاری مسابقات اسکواش رنکینگ آقایان استان به مناسبت عید مبعث حضرت محمد(ص) در مشهد خبر داد.

رقابت‌های رنکینگ اسکواش خراسان‌رضوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، غلامحسن اصغری اظهار داشت: رقابت‌های اسکواش رده‌بندی آقایان خراسان‌رضوی 17 خردادماه به مناسبت گرامیداشت عید مبعث در سالن اسکواش هتل پارس مشهد برگزار شد.

وی به حضور حدود 20 شرکت‌کننده در این رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: در پایان این مسابقات عماد معتمدی، احسان بزرگوار و افشین نعیمی در رده‌های نخست تا سوم رنکینگ برترین‌های اسکواش خراسان‌رضوی قرار گرفتند.

رئیس هیئت اسکواش خراسان‌رضوی با اشاره به میزبانی مشهد در رقابت‌های اسکواش غرب آسیا که شهریور ماه امسال برگزار می‌شود، اظهار داشت: رایزنی‌هایی با فدراسیون برای حضور یک تیم از استان در این رقابت‌ها انجام می‌دهیم.

اصغری با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری مسابقات آزاد اسکواش استان جام رمضان در حال انجام است، اضافه کرد: نفرات برتر رقابت‌های مختلف استان، تیم منتخب اسکواش خراسان‌رضوی برای حضور در مسابقات کشوری و بین‌المللی را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/70002/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول