اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 18 اسکواش‌باز

طباطبایی قهرمان جام فجر اسکواش قم شد

خبرگزاری فارس: پیکارهای اسکواش جام فجر در قم با قرار گرفتن محمدعلی طباطبایی در جایگاه نخست و قهرمانی این ورزشکار به پایان رسید.

طباطبایی قهرمان جام فجر اسکواش قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یکی از مهمترین برنامه‌های هیئت‌های ورزشی قم در یک ماه اخیر بود هیئت اسکواش استان قم نیز از این قافله عقب نماند و پیکارهای جام فجر را برگزار کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت اسکواش استان قم به منظور رشد و توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی نوپا که نوید آینده‌ای خوب و موفق را در کنار سایر رشته‌های ورزشی قم می‌دهد، رقابت‌های جام فجر با شرکت برترین‌های قم به انجام رسید.

این در حالی است که برگزاری کلاس‌های آموزشی متعدد این رشته ورزشی با بهره‌گیری از مربیان مجربی که تعدادی از آنها از سوی فدراسیون اسکواش به قم اعزام شده و کار آموزش را بر عهده داشتند، موجب شده است تا اسکواش قم کمی نسبت به گذشته در مسیر پیشرفت قرار گیرد.

اسکواش از رشته‌های ورزشی تازه وارد به جمع سایر ورزش‌های فعال در استان قم است اما بعد از افتتاح سالن بین‌المللی این رشته و همچنین تدابیری که هیئت اسکواش قم در تعامل با فدراسیون اسکواش برای آموزش این رشته در قم اندیشید، رگه‌هایی از پیشرفت در این رشته ملاحظه می‌شود.

برگزاری مسابقات استانی یکی از برنامه‌های مهم هیئت اسکواش استان قم است که موجب آشنایی بیشتر نسل نوجوان و جوان قم با این رشته ورزشی شده است و در حالی که این هیئت تا چند سال قبل کمترین آمار جمعیت بیمه شده یا ورزشکار سازمان یافته را در اختیار داشت، اکنون آرام آرام بر تعداد ورزشکاران خود در بخش قهرمانی می‌افزاید.

گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران فرصت مناسبی بود تا هیئت اسکواش استان قم اقدام به برگزاری رقابت‌های جام فجر قم کند، پیکارهایی که با استقبال خوب ورزشکاران فعال اسکواش قم رو به رو شد.

این رقابت‌ها در سالن بین‌المللی و زیبای اسکواش مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر قم به انجام رسید و سرانجام در پایان جدال 18 اسکواش‌باز مدعی، محمدعلی طباطبایی با کسب برتری مقابل دیگر رقبای خود در جایگاه نخست ایستاد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

این در حالی است که عنوان دوم و مقام نایب قهرمانی به محمد اسلامی رسید و در نهایت محمدجواد دلاوری پور با کسب مقام سوم به کار خود پایان داد تا بدین ترتیب پرونده رقابت‌های اسکواش جام فجر در شهر مقدس قم با معرفی برترین‌ها بسته شود.

انتهای پیام/78002/ج20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول