اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکواش مازندران:

اسکواش مازندران لیگ برتری شد

رئیس هیئت اسکواش مازندران از حمایت شهرداری ساری از تیم اسکواش مازندران برای حضور در مسابقات لیگ برتر خبر داد.

اسکواش مازندران لیگ برتری شد

 سیداسماعیل احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر اسکواش مردان کشور با حضور 10 تیم آغاز شده است، تصریح کرد: تیم مازندران با نام "شهرداری ساری" در این مسابقات حضور دارد.

وی با بیان اینکه تیم اسکواش شهرداری ساری در هفته نخست این مسابقات به پیروزی دست یافت، خاطرنشان کرد: در نخستین مسابقه شهرداری ساری، تیم لرستان را سه بر صفر شکست دهد.

احمدی حضور در این مسابقات را برای نخستین بار از سوی مازندران اعلام کرد و افزود: تیم‌های مختلف برای کسب موفقیت حداکثری بازیکنان غیربومی و باتجربه استفاده می‌کنند اما در تیم شهرداری ساری در راستای کاهش هزینه، رشد و پیشرفت اسکواش استان، از بازیکنان بومی بهره‌گیری شده است.

رئیس هیئت اسکواش مازندران با قدردانی مسئولان شهرداری ساری در حمایت از ورزش استان یادآور شد: هفته دوم مسابقات لیگ برتر اسکواش پس از ماه مبارک رمضان در استان یزد برگزار می‌شود که تیم شهرداری ساری به مصاف تیم شهرداری ارومیه می‌رود.

وی با اشاره به اینکه مازندران در لیگ برتر بانوان نیز هر ساله شرکت می‌کند، رحیم مومنی، رضا مومنی، میلاد نوری و محمدرضا فردوسی را از اعضای اصلی تیم اسکواش شهرداری ساری نام برد.

احمدی همچنین به حضور تیم اسکواش مازندران در مسابقات رده سنی 11 تا 19 سال اشاره کرد و خاطرنشان کرد: تیم مازندران در رده‌های سن زیر 13، 15، 17 و 19 سال در دو بخش دختران و پسران در تیر ماه سال جاری که در آرامیدگل اصفهان و یزد در راستای معرفی استعدادهای استان شرکت کرد.

وی از برگزاری مسابقات به مناسب ماه مبارک رمضان در بخش آقایان و بانوان در خانه اسکواش استان خبر داد و گفت: هیئت اسکواش مازندران در سال 91 بعد از تهران و یزد با کسب دو هزار و 370 امتیاز رتبه سوم را در ارزیابی عملکرد فدراسیون به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول