اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت اسکواش خراسان جنوبی خبر داد

حضور تیم اسکواش نوجوانان خراسان جنوبی در مسابقات کشوری

دبیر هیئت اسکواش خراسان جنوبی گفت: برای نخستین‌بار تیم اسکواش نوجوانان خراسان جنوبی در مسابقات کشوری اسکواش حضور می‌یابد.

حضور تیم اسکواش نوجوانان خراسان جنوبی در مسابقات کشوری

محمدرضا خراشادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با بیان اینکه تیم اسکواش خراسان جنوبی بعد از دو سال و نیم به مسابقات کشوری اصفهان اعزام می‌شود، اظهار کرد: در سال گذشته در راستای اجرای تقویم ورزشی فدراسیون به منظور شناسایی استعدادهای ورزشی و انتخاب اعضای تیم استان، هیئت اسکواش مسابقات استانی را در دو گروه جنسیتی بانوان و آقایان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان برگزار و تیم‌های استانی را آماده اعزام به مسابقات کشوری کرد که به دلیل نبود اعتبار این تیم‌ها اعزام نشدند.

وی با بیان اینکه استان از ظرفیت و پتانسیل‌های خوبی برخوردار است خاطر نشان کرد: کمبود‌های اساسی و سخت‌‌افزاری در ورزش اسکواش سبب شده است نتوانیم از پدیده‌های استثنایی و استعدادهای عالی جوانان و نوجوانان استان استفاده درستی بکنیم بنابراین انتظار داریم اداره کل ورزش وجوانان به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشد.

دبیر هیئت اسکواش خراسان جنوبی اضافه کرد: مسابقات کشوری اسکواش از دوم تیرماه جاری به مدت سه روز در استان اصفهان برگزار می‌شود که خراسان جنوبی با دو تیم در رده‌های سنی زیر 13 و 15 سال در این مسابقات حضور دارد.

خراشادی اذعان داشت: هزینه‌های اعزام تیم‌های اسکواش خراسان جنوبی به مسابقات کشوری را مربیان و ورزشکاران تیم‌ها به صورت شخصی پرداخت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه برای نخستین‌بار تیم اسکواش نوجوانان خراسان جنوبی در مسابقات کشوری حضور می‌یابد، گفت: اعضای تیم‌های اعزام شده در رده سنی زیر 15 سال را مرتضی حاجی‌‌آبادی و عرفان رادنیا و اعضای تیم زیر 15سال را مهدی سعیدی، کیوان کافی ‌و فرزاد رادنیا اعلام کرد.

دبیر هیئت اسکواش خراسان جنوبی ادامه داد: این تیم‌ها را محمدرضا خراشادی و وحید احراری مربیگری می‌کنند.

انتهای پیام/69014/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول