اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان:

حضور مقتدرانه بسیجیان چشم طمع مستکبران را کور کرده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در هر عرصه‌ای که بسیجیان دلاور، مؤمن و معتقد وارد شده‌اند حرکت و پیام آنها چشم طمع مستکبران را کور کرده است.

حضور مقتدرانه بسیجیان چشم طمع مستکبران را کور کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر عصر امروز در نشست اصحاب رسانه و اعضای بسیج رسانه در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: همه ما امروز با مأموریت‌ها و کارکردهای سپاه و بسیج آشنا هستیم و جای افتخار است که امروز با همت و تلاش خبرنگاران بسیج رسانه‌ای در این استان فعالیتش را آغاز می‌کند.

وی مأموریت بسیج رسانه‌ای را در گام اول تبلیغ مسائل دینی، ارزشی و مبانی حقیقی انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: این مبانی مطابق با فطرت انسان‌ها است.

کاملی‌فر با بیان اینکه به شبکه وسیع تبلیغی و اطلاع‌رسانی در برابر هجمه‌های نظام بیگانه نیاز داریم، خاطر نشان کرد: دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با تهاجم عظیم فرهنگی و روانی که دشمنان آغاز کردند نیاز به همدلی و همراهی واقعی دارد که در این باب باید به گفتمان امام، شهدا و ولایت بیش از گذشته وفادار باشیم.

این مسئول رسانه‌های کشورمان را زبان گویای آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی توصیف کرد و ادامه داد: ما می‌توانیم از طریق این حرکت‌ها و مبانی اصیل اهداف نظام اسلامی را تبیین کرده و به خوبی به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

وی اضافه کرد: امروز ثبات سیاسی و امنیت پایداری در کشورمان برقرار است به طوریکه در ایام انتقال قدرت شاهد این شاخصه‌ها در حرکتی صبورانه و منتقلی بودیم که همه دنیا امروز به چنین حقایق روشن غبطه می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بیان کرد: در یک فضای منطقی،‌ سالم و سازنده انتقال قدرت انجام شده و یک اعتمادآفرینی و ثبات مسائل سیاسی و امنیتی پایدار و واقعی را در جامعه شاهد و ناظر بودیم.

کاملی‌فر با بیان اینکه این فضا همچنان به تقویت بنیه‌های اعتقادی و وحدت‌آفرین نیاز دارد، یادآور شد: با تکیه بر ظرفیت عظیم رسانه‌ای می‌توان تمام هجمه‌های دشمن را خنثی کرد.

وی گفت: امروز بسیج به یک میدان وسیع و گسترده تلاش انسان‌های فداکار و ایثارگر در عرصه‌های مختلف تبدیل شده است و قطعاً بسیج با فکر، اندیشه و رسالت خطیر خود می‌تواند حیاتی واقعی به مجموعه‌های تبلیغی و رسانه‌ای بخشیده و آنها را به حرکت منسجم، گسترده و پیشرفته بیش از گذشته رهنمون سازد.

کاملی‌فر با برشمردن مأموریت و وظیفه اصلی بسیج به ویژه بسیج رسانه‌ای افزود: آن‌گونه که امام راحل فرمودند اگر تفکر دلنشین بسیجی طنین‌انداز شود چشم طمع مستکبران کور می‌شود و تنها راه حل ما عمل به این فرمایش امام راحل است تا این تفکر را در همه عرصه‌ها ساری و جاری سازیم.

وی در ادامه تصریح کرد: ما هر جا و در هر عرصه‌ای موفقیت نظام را شاهد و ناظر هستیم به یقین رد پایی از تفکر بسیجی را مشاهده می‌کنیم که این عرصه‌ها می‌تواند عرصه اقتصادی، سازندگی، فرهنگی، جهادی و.... باشد.

این مسئول خاطر نشان کرد: هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد ما بیشتر به این تفکر سازنده نیاز پیدا می‌کنیم چرا که تفکر بسیجی برگرفته از اخلاص و دینداری واقعی است.

کاملی‌فر در پایان سخنان خود اضافه کرد: در فضای سنگین رسانه‌ای غرب که به دنبال القای برخی از تفکرات و اندیشه‌ها هستند بسیج و بسیجی را سازنده و پرتوان‌تر از همیشه در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها شاهد هستیم که در انجام مسئولیت و مأموریت سنگین خود با دقت و توان واقعی حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/62003/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول