اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حصار خروان خبر داد

برگزاری اردوهای جهادی یک روزه توسط بسیجیان حصار خروان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حصار خروان از برگزاری اردوهای جهادی یک روزه در الموت و حصار خروان برای محرومیت‌زدایی خبر داد.

برگزاری اردوهای جهادی یک روزه توسط بسیجیان حصار خروان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حامد نظامی در حاشیه مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج حصار خروان ابراز کرد: با توجه به درخواست‌های مردم و پشتکار بسیجیان منطقه و با توجه به استعدادهای منطقه تصمیم به افتتاح این حوزه گرفته شد.

 وی با اشاره به جمعیت شش هزار نفری حصار خروان عنوان کرد: حصار خروان با داشتن 18 شهید و تعدادی جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس، نشان از داشتن مردمی کاملا ولایی، مذهبی و شهیدپرور دارد.

 فرمانده حوزه حصار خروان اذعان داشت: پایگاه‌های مقاومت بسیج حصار خروان که قبلا تحت نظر حوزه امام خمینی‌ (ره) بودند همچنان به صورت منظم به فعالیت‌ها و برنامه‌های خود می‌پردازند تا امکانات لازم حوزه حصار خروان فراهم شود و برنامه‌ها در چارچوب این حوزه سازماندهی شود.

 نظامی خاطرنشان کرد: امید است با ایجاد نظم و انسجام کافی و با هدف تقویت فرهنگ ولایی مردم منطقه، برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه حصار خروان در قالب مأموریت‌های بسیج به نحو احسن صورت گیرد.

 وی در خصوص برنامه‌های حوزه حصار خروان اظهار کرد: دوره‌های آموزش مقدماتی و تکمیلی ویژه نیروهای بسیج با حضور مربیان آموزش‌دیده برگزار خواهد شد.

 فرمانده حوزه حصار خروان ادامه داد: با تکمیل اعضای شورای این حوزه، سازماندهی حلقه‌های صالحین با آموزش‌های کافی ویژه سرگروه‌ها صورت می‌گیرد.

 نظامی یکی از نخستین برنامه‌های حوزه حصار خروان را اردوهای جهادی معرفی و تصریح کرد: عرصه‌های عمرانی اردوهای جهادی شناسایی شده و پس از ماه مبارک رمضان، اردوهای یک روزه در الموت و حصار خروان در راستای محرومیت‌زدایی برگزار می‌شود.

 وی همچنین از برگزاری رزمایش نیروهای بسیجی حصار خروان در آبان ماه خبر داد و افزود: در راستای آمادگی رزمی نیروهای بسیج، این رزمایش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2667/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول