اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج حضرت ولیعصر(عج) شهرستان جم خبر داد

کمک 70 میلیون ریالی صندوق جهاد مالی بسیجیان جم به ایتام و نیازمندان

فرمانده بسیج حضرت ولیعصر(عج) شهرستان جم از کمک 70 میلیون ریالی صندوق جهاد مالی بسیجیان جم به ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

کمک 70 میلیون ریالی صندوق جهاد مالی بسیجیان جم به ایتام و نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالحسن زمانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حمایت از مستمندان و نیازمندان از دستورات دین مبین اسلام است و همه در این مسیر وظیفه سنگینی بر عهده داریم.

وی افزود: بسیجیان این منطقه همواره در امور خیر پیشتاز بوده‌اند و اقدامات متنوعی در حمایت از مستمندان انجام داده‌اند.

فرمانده بسیج حضرت ولیعصر (عج) شهرستان جم از کمک 70 میلیون ریالی صندوق جهاد مالی بسیجیان جم به ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

زمانی خاطرنشان کرد: امیدوارم همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا و نزول قرآن، کمک ناچیز صندوق جهاد مالی بسیج مورد قبول درگاه حق تعالی قرار گیرد.

وی افزود: این کمک مالی اگر چه ناچیز است ولی در طول سال و به بهانه‌های مختلف ادامه خواهد داشت و انشالله خداوند متعال در این ماه مبارک نیکوکاری همه بندگان را مورد قبول خود قرار دهد.

زمانی گفت: پرداخت این مبلغ پس از بررسی درخواست‌های صورت گرفته از طرف نیازمندان به بسیج حضرت ولیعصر(عج) انجام شده و امیدوارم مورد رضایت خداوند نیز قرار گیرد.

وی در مورد اهداف اصلی صندوق جهاد مالی بسیج پالایشگاه فجر جم نیز بیان کرد: توجه به رفع محرومیت‌های موجود در روستاهای شهرستان جم یکی از اهداف مهم صندوق جهاد مالی بسیج شرکت پالایش گاز فجر جم است و در این راستا نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

زمانی ادامه داد: این صندوق توسط هیئت امناء اداره شده و پس از معرفی نیازمندان توسط شوراهای اسلامی شهر و روستا نسبت به بررسی درخواست‌ها اقدام کرده و به تناسب نیاز آنان اقدام می‌کنند.

فرمانده بسیج حضرت ولیعصر(عج) از برنامه‌های متعدد این پایگاه در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: این برنامه‌ها بهترین بستر را برای نزدیکی هر چه بیشتر به خداوند متعال فراهم کرده است.

وی ادامه داد: مراسم قرائت قرآن در شهرک‌های مسکونی و پایگاه‌های مقاومت بسیج توسط حلقه‌های صالحین نیز در طول ماه مبارک انجام می‌شود و عموم بسیجیان می‌توانند در آن شرکت کنند.

انتهای پیام/2451/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول