اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج روستایی شاهرود:

ارتقای سطح علمی بسیجیان از اهداف نظام صالحین است

فرمانده بسیج روستایی نجف اشرف شاهرود گفت: هدف از اجرای طرح حلقه‏‌های تربیتی صالحین در بسیج، ارتقای سطح عملی و معلومات بسیجیان و تحول در رفتار آنهاست.

ارتقای سطح علمی بسیجیان از اهداف نظام صالحین است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسن طالع‌‏زاری امشب در مراسم معارفه فرمانده جدید پایگاه بسیج امام حسین (ع) شاهرود که با حضور بسیجیان در مسجد جامع روستای قلعه‏‌حاجی شاهرود برگزار شد، در سخنانی به بیان دو مأموریت مهم بسیج پرداخت.

وی اظهار کرد: برای پایگاه‏‌های مقاومت بسیج، دو مأموریت مهم تعریف شده و نظام شجره طیبه صالحین اصل کار و محور اصلی برنامه‏‌هاست.

فرمانده بسیج روستایی نجف اشرف شاهرود افزود: رشد و تغییر و تحول در رفتار مهم‏‌ترین هدف این حلقه‌‏هاست که خروجی کار صالحین است و اگر خدای نکرده بسیجی رفتار خوبی نداشت، در برنامه صالحین ساخته و اصلاح شود.

طالع‌‏زاری، مأموریت بعدی بسیج را توجه به شورای امر به معروف و نهی از منکر عنوان و بیان کرد: می‏توان این‏گونه بیان کرد که صالحین خودسازی درون است و شورای امر به معروف و نهی از منکر برون‏‌سازی و اصلاح دیگران است.

فرمانده بسیج روستایی نجف اشرف شاهرود متذکر شد: در بسیج می‏‌خواهیم خودسازی و جامعه‏‌سازی را به صورت توأمان انجام دهیم؛ چراکه رسالت بسیج در ابتدای تأسیس همین بوده است که جامعه را بسازد و ارزش‌‏ها را حفظ کند.

طالع‌‏زاری تأکید کرد: باید همه تلاش ما در بسیج این باشد که ابتدا خود را اصلاح کنیم و بعد برای اصلاح جامعه با رفتار و عمل خود الگویی باشیم و وظیفه و رسالت بسیج را محقق کنیم.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم از زحمات محمد مویدی فرمانده سابق پایگاه تقدیر و حکم مسئولیت صادق ابراهیمی به عنوان فرمانده جدید پایگاه امام حسین (ع) به وی ابلاغ شد.

انتهای پیام/2249/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول