اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی در جمع 3 ‌هزار نفری بسیجیان کرمانشاه:

بسیجیان اقیانوس نیروی عظیم الهی را تشکیل می‌دهند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تک‌تک بسیجیان اقیانوس نیروی عظیم الهی را تشکیل می‌دهند و مستکبران جهان از بسیج و تفکر بسیجی هراس دارند.

بسیجیان اقیانوس نیروی عظیم الهی را تشکیل می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله حسن ممدوحی، صبح امروز در جمع 3 هزار نفری بسیجیان که در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد، گفت: کشور ما دارای فرهنگ بسیجی بوده و این فرهنگ امروز سراسر دنیا را فرا گرفته و سوریه را از چنگال طاغوت نجات داده است.

وی اظهار داشت: در واقع منطق بسیج موجب شد که سوریه شکست نخورد و با وجود اینکه در سراسر مرزهای ما، دیوار آتش وجود دارد به برکت فرهنگ بسیجی، نعمت امنیت در کشور برقرار است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بسیجیان تک‌تک اقیانوس نیروی متمرکز و عظیم الهی را تشکیل می‌دهند و مستکبران جهان از بسیج و تفکر بسیجی هراس دارند.

وی با تاکید بر اینکه کارهای بزرگی در بسیج انجام گرفته و بسیج موجب امنیت، آرامش و اقتدار در کشور است، اعلام کرد: چندی پیش خدمت مقام ‌معظم رهبری رسیدم که ایشان فرمودند سلام من را به فرد فرد بسیجیان برسان و ان‌شاءالله سایه پربرکت مقام‌معظم رهبری مستدام باد.

ممدوحی با تاکید بر شرکت آحاد مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس افزود: قرار گرفتن حزب‌الله لبنان در لیست تروریستی اقدام احمقانه‌ای است که با بازیگری آمریکا انجام گرفته است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر استفاده از شب‌های قدر و تزکیه نفس گفت: بسیجیان باید در میان جوانان اسوه باشند و برنامه‌های ماهواره خطر بزرگی برای انحراف جوانان و خانواده‌ها است.

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام غلام‌رضا گودرزی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه گفت: افتخار داریم آیت‌الله ممدوحی امروز در این همایش حضور دارند و این عالم گران‌قدر یکی از افتخارات جهان اسلام است و ما از قلم بیان و تدبیر وی در مجموعه بسیج بهره می‌بریم. 

در این مراسم، فرماندهی و جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول