اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج نجف اشرف دشتستان خبر داد

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به بسیجیان برازجان

فرمانده بسیج نجف اشرف دشتستان از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به بسیجیان برازجان خبر داد.

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به بسیجیان برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید ایوب موسوی شامگاه سه‌شنبه در جمع بسیجیان شهرستان دشتستان اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در راستای موفقیت و سربلندی نظام اسلامی تلاش کرده‌اند و روزبه‌روز شاهد موفقیت بیشتر نظام هستیم.

وی افزود: دشمنان با تحریم‌های اقتصادی در راستای تضعیف نظام اسلامی گام برداشته‌اند که البته هیچ زمانی به موفقیت نمی‌رسند.

فرمانده بسیج نجف اشرف دشتستان خاطرنشان کرد: بدون تردید ایجاد اشتغال پایدار در روستاها، از راه‌های مقابله با تحریم‌هاست.

موسوی تصریح کرد: دشمن با برنامه‌ریزی و ایجاد تحریم‌ها، سعی دارد تا جلوی پیشرفت روزافزون جوانان ما را بگیرد اما همه ما وظیفه داریم با دانش‌افزایی و تلاش و پشتکار خود جلوی اهداف شوم دشمن را بگیریم.

وی از پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به بسیجیان برازجان خبر داد و اضافه کرد: بسیج نجف اشرف دشتستان آمادگی دارد در ارتباط با طرح‌های تولیدی، آموزش‌های لازم را به بسیجیان ارائه داده و با پرداخت تسهیلات، زمینه اشتغال جوانان را فراهم کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان نیز گفت: تمام دغدغه ما باید بهره بردن از ماه مبارک رمضان باشد.

حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی بیان داشت: ماه رمضان ماه فیض، برکت و مغفرت است و هرکس به اندازه خود از آن برداشت می‌کند که باید تلاش کنیم با گناه نکردن در این ماه، موجبات برداشت معنوی زیاد از این ماه را فراهم سازیم.

وی تصریح کرد: این ماه برکت فوق‌العاده‌ای دارد که بر اساس گزارشات موجود، آمار گناه و ضرب و جرح‌ها در آن کمتر می‌شود و همه ما باید از خدا بخواهیم که توفیق رحمتش را در این ماه شامل حال ما بگرداند.

هاشمی ماه رمضان را ماه عروج خواند و خاطرنشان کرد: عروج در شب‌های قدر، مسئله‌ای است که ما باید پیشاپیش خود را برای آن آماده سازیم و دعا برای ظهور امام عصر (عج) نیز مسئله‌ای است که در این ماه پرفیض و برکت، هرگز نباید فراموش کنیم.‌

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول