اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جیرفت:

بسیجیان باید الگوی مردم باشند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان جیرفت گفت: بسیجیان باید ثابت کنند، سرباز ولایت هستند و از ارزش‌ها دفاع می‌کنند و در این زمینه الگوی مردم باشند.

بسیجیان باید الگوی مردم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، اسحاق توانایی ظهر امروز در نشست حلقه‌های صالحین در این شهرستان اظهار داشت: اگر در رسیدن به مقصد و راه همه هم‌صدا و هم دل باشیم، موفقیت حاصل می‌شود، دشمنان می‌خواستند، اسلام نباشد، وظیفه ما بود که به میدان برویم.

وی افزود: امام آمد و به یاوه‌گویان پشت پا زده شد و رفتند، ارتش نابسامانی بعد از سرنگونی رژیم به جا مانده بود و در این میان دشمنان اقوام مختلف را در داخل کشور به هم ریختند و دچار اختلاف کردند و اقدامات دیگری مانند ترور شخصیت‌ها و ... نیز انجام دادند، اما راه به جایی نبردند.

توانایی تصریح کرد: بعد از همه این اقدامات دشمنان با تمام توان، جنگی را در مقابل افرادی بدون آموزش و سلاح راه انداختند، اما آنها با معنویت، ایمان و توسل به ائمه اطهار ایستادگی کردند و پیروزی حاصل و از این جنگ بهره‌ای برای دشمن حاصل نشد.

وی خاطر نشان کرد: بعد از رحلت امام خمینی (ره) برخی به راه و حرکت ایشان مغرض شدند، در فتنه سال 78 خواستند برای نظام چالش ایجاد کنند، قضیه کوی دانشگاه را ایجاد کردند و در سال 88 به بهانه تقلب در آرای مردم فتنه‌ای دیگر راه انداختند، خواص بی‌بصیرت این افراد را به خیابان‌ها کشیدند و فتنه‌انگیزی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان جیرفت گفت: این رخدادها بیانگر این است که ما باید دقت بیشتری در مسائل داشته باشیم، مردم باید از بسیجیان الگو بگیرند و ثابت کنیم که سرباز ولایت هستیم و از ارزش‌ها دفاع کنیم.

توانایی بیان داشت: با برگزاری نشست حلقه‌های صالحین باید از موضوع بحث نتیجه‌گیری و مشکل حل شود تا خواسته مقام معظم رهبری از کار این حلقه‌ها محقق شود.

وی اظهار داشت: ما پیگیر کار حلقه‌های صالحین در شهرستان جیرفت هستیم تا این کار به خوبی انجام شود.

انتهای پیام/80002/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول