اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مهندسان استان اصفهان:

اقتصاد مقاومتی نیازمند حضور پررنگ بسیجیان است

رئیس سازمان بسیج مهندسان استان اصفهان گفت: اقتصاد مقاومتی نیازمند حضور پررنگ بسیجیان است.

اقتصاد مقاومتی نیازمند حضور پررنگ بسیجیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید حمزه شامگاه گذشته در همایش اعضای سازمان بسیج مهندسان اصفهان که در سالن دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه همایش رمضان بسیج مهندسان هر ساله برگزار می‌شود، اظهار کرد: این همایش با هدف ایجاد انگیزه، بصیرت و روشن‌گری در جهت مسائل روز برگزار می‌شود که در این همایش خدمات شهرداری اصفهان تشریح می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مهندسان استان اصفهان تصریح کرد: مهندسان بسیجی عضو این سازمان، در 5 شاخه مهندسی شامل رشته‌های عمران، کشاورزی و منابع طبیعی، فناوری اطلاعات، انرژی و صنعت و معدن فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: سازمان بسیج مهندسان با قابلیت‌هایی که دارد در پروژه‌های سازندگی و پشتیبانی کشاورزی در شهرستان‌ها  مشارکت می‌کند تا بتواند به بخش خودکفایی و استقرار کشاورزی، امنیت قضایی و اقتصاد مقاومتی کمک کند.

حمزه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی حضور پر رنگ بسیجیان را می‌طلبد، گفت: در بخش کارآفرینی و اشتغال،حضور  بسیجیان در خلق حماسه اقتصادی نقش مهمی دارد.

انتهای پیام/63012/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول