اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از آمادگی ارگان‌ها برای راهپیمایی روز قدس

بسیجیان زنجانی بر حضور در راهپیمایی روز قدس تاکید کردند

در راهپیمایی روز قدس ملت ایران و بسیجیان استان زنجان بار دیگر با قیام عظیم خود شعله‌های اتحاد را بر جهان برافروخته می‌کنند.

بسیجیان زنجانی بر حضور در راهپیمایی روز قدس تاکید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روز قدس یکی از یادگاری‌ها و ابتکارات امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی است که یاد و خاطره ملت مظلوم فلسطین را همیشه زنده نگه می‌دارد.

روز قدس روز تجلی وحدت اسلامی و جهانی مسلمانان در برابر تجاوزگری و اشغال علیه مظلوم‌ترین مردم جهان است و امروز فلسطین بیشتر از هر زمانی به حمایت مردم در آزادی از رنج و ستم نیاز دارد.

روز قدس روز بزرگی اسلام است و بسیجیان استان زنجان همچون سال‌های گذشته با حضور باشکوه خود در خیابان‌ها نفرت خود را از صهیونیست نشان می‌دهند.

ملت مظلوم فلسطین در طول سال‌های گذشته با تمام توان از کشورشان دفاع کرده و در این راه مقدس شهیدان بسیاری را تقدیم دین اسلام کرده‌اند.

سالیان درازی است که سرزمین فلسطین زیر ستم استکبار جان می‌دهد و کمک و همراهی جهانیان را طلب می‌کند.

ملت ایران روز جمعه 11 مرداد ماه در کنار مسلمان جهان در راهپیمایی روز قدس با قدرت و عظمت حضور می‌یابند و اتحاد و همبستگی خود را نشان جهانیان می‌دهند.

بسیجیان استان زنجان بار دیگر با قیام عظیم خود شعله‌های اتحاد را بر جهان برافروخته می‌کنند و با این اقدام توطئه‌های دشمنان را خنثی و برنامه‌های آنها را نقش بر آب می‌کنند.

مردم مظلوم فلسطین بر این باورند که ظلم پایدار نمی‌ماند و تنها راه رسیدن به آزادی ایمان به خداوند متعال و پایداری در راه حق است.

هدف استکبار و صهیونیست به فراموشی سپردن قبله نخست مسلمانان است و راهپیمایی روز قدس مربوط به هیچ دولت و جریانی نیست بلکه همه مسلمانان جهان باید با عزم راسخ حضور یابند.

ملت ایران و بسیجیان استان زنجان با شرکت در راهپیمایی از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف از آرمان‌های اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز دفاع و با حرکت وحدت‌آفرین خود حماسه دیگری خلق می‌کنند.

مردم با شکوه هر چه بیشتر در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند چرا که آخرین جمعه ماه رمضان در سرنوشت مردم مظلوم فلسطین تعیین کننده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و اظهار داشت: مردم با حضور گسترده خود در صفوف به هم فشرده راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از اشغال فلسطین اعلام می‌کنند.

معبودی با اشاره به اینکه امروز مناطق اسلامی نقطه امید مردم محروم فلسطین است، گفت: هر اندازه این نقطه امید پرنور باشد امیدواری، جرات، جسارت، یکپارچگی و انسجام مردم مظلوم فلسطین افزایش می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه مردم بصیر و آگاه کشورمان به وظیفه خود آگاهند، تصریح کرد: مردم با حضور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان و استکبار می‌زنند.

همچنین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با انتشار بیانیه‌ای از مردم انقلابی و ولایتمدار استان زنجان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس سال جاری دعوت کرده است.

در این بیانیه آمده است، قدس نخستین قبله مسلمانان جهان، سرزمین اصلی و موطن میلیون‌ها فلسطینی آواره‌ای است که صهیونیسم جنایتکار با حمایت استکبار جهانی در سال 1948 آن را از دست ساکنانش خارج و تحت سلطه خود در آورده است.

این توطئه ننگین از روزهای نخستین با مقاومت مردم مظلوم فلسطین و اعتراض مسلمانان و انسان‌های آزادی خواه دنیا مواجه شد و به شکل مبارزات پیگیر سیاسی ـ نظامی چهره خود را نشان داد.

ملت مسلمان ایران نیز پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی موضوع فلسطین و رهایی قدس شریف از چنگال غاصبان صهیونیسم را سرلوحه آرمان‌های الهی و انقلابی خود قرار داده و همه ساله روز جهانی قدس را به روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ به ویژه رژیم جعلی اسرائیل و حامیان قلدر آن تبدیل کرده است.

پیام امام خمینی (ره) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سال 1358 نور امید در دل مسلمانان عالم و مظلومان فلسطینی افکند و میلیون‌ها انسان آزاده و مبارز را برای مقابله عملی با توطئه‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جهانخوار مصمم‌تر و استوارتر کرد.

این پیام نقطه عطفی در مبارزات ملت فلسطین شد و به ایده استعماری اسرائیل از نیل تا فرات خط بطلان کشید و تمامی نقشه‌های شوم استعمارگران را مبنی بر حل مسئله فلسطین از طریق سازش را از بین برد.

امروز با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری سرزمین فلسطین هویت اصلی خود را از نهر تا بحر باز یافته است.

پاسداران و بسیجیان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از اقشار و آحاد مختلف مردم مومن، انقلابی و روزه‌دار استان زنجان برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می‌کند.

رویای ایجاد اسرائیل بزرگ از نیل تا فرات برای صهیونیست‌ها کابوسی بیش نیست و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فریادی رسا اعلان می‌کند که شکست‌های پی در پی طرح‌های ظالمانه و یک جانبه صلح و سازش حامیان رژیم جعلی اسرائیل و شکل‌گیری جبهه ضد صهیونیستی و موج استکبارستیزی در اقصی نقاط دنیا این حقیقت را آشکار ساخته است.

آرمان قدس شریف و فلسطین قهرمان با چشم‌انداز روشنی که حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری برای فلسطین و منطقه حساس و راهبردی غرب آسیا (خاورمیانه) ترسیم کرده‌ در آینده‌ای نزدیک تحقق و جهان اسلام به قدرت برتر و بلا منازع عالم تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/73008/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول