اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان زنجان:

25 کیلومتر از روستاهای زنجان لوله‌گذاری کشاورزی شد

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان زنجان گفت: 25 کیلومتر لوله‌گذاری کشاورزی در روستاهای زنجان صورت گرفته است.

25 کیلومتر از روستاهای زنجان لوله‌گذاری کشاورزی شد

احمد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: لوله‌گذاری آب در بخش کشاورزی روستاهای زنجان یکی از اقدامات مهم در محور فعالیتی بخش آب و خاک است.

وی به اهمیت لوله‌گذاری آب کشاورزی اشاره کرد و افزود: لوله‌گذاری آب برای اراضی کشاورزی روستاییان زنجان تاثیر‌گذاری بسیار مثبتی خواهد داشت.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده، خاطر‌نشان کرد: لوله‌گذاری در روستای قره‌چریان یکی از اقدامات صورت گرفته در این راستا بوده است که در این روستا یک‌هزار و 765 متر لوله‌گذاری آب برای مصارف کشاورزی صورت گرفته است.

موسوی با بیان اینکه روستای کزبر از دیگر روستاهای لوله‌گذاری شده است، افزود: در این روستا بیش از یک‌هزار و 550 متر لوله‌گذاری برای آب کشاورزی روستاییان انجام شده است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان زنجان با اشاره به لوله‌گذاری آب روستای چورزق، تاکید کرد: طول لوله‌گذاری آب کشاورزی در این روستا بیش از یک‌هزار و 80 متر است.

وی از انجام دو مورد عملیات لوله‌گذاری در روستای بولاماجی خبر داد و یادآور شد: در روستای کزبر نیز انجام لوله‌گذاری دو مورد و در دو مرحله بوده است.

موسوی با بیان اینکه در روستای ینگیجه نیز چهار مورد لوله‌گذاری صورت گرفته است، افزود: در روستاهای کاوند، تهم، گلهرود، قره‌چریان و نیماور، دیزج‌‌آباد دو مورد عملیات لوله‌گذاری انجام شده است.

وی مجموعه عملیات لوله گذاری آب روستاهای زنجان را مورد اشاره قرار داد و گفت: در مجموع 25 هزار و 924 متر عملیات لوله‌گذاری در روستاهای زنجان انجام شده است.

موسوی به اعتبارات هزینه شده اشاره کرد و اظهار داشت: 9 هزار و 576 میلیون ریال مجموع اعتبارات هزینه شده برای انجام عملیات اجرایی بوده است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان زنجان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش طراحی مسیرهای لوله‌گذاری در روستاها، خاطرنشان کرد: در روستای ارمغانخانه این اقدامات صورت گرفته است.

وی به نقشه‌برداری و طراحی مسیرهای لوله‌گذاری در روستای چورزق اشاره کرد و اظهار داشت: در این روستا نسبت به نقشه‌برداری و طراحی مسیرهای لوله‌گذاری اقدام شده است.

موسوی با بیان اینکه در روستای ملک‌ بلاغی نیز این اقدامات صورت گرفته است، یادآور شد: طراحی مسیرهای لوله‌گذاری به شکل مناسبی در این روستا انجام شده است.  

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان زنجان نقشه‌برداری و طراحی مسیرهای لوله‌گذاری آب کشاورزی در روستاهای چورزق و قاهران را یادآور شد و گفت: در این روستاها نیز اقدامات لازم صورت گرفته است.

موسوی افزود: در روستاهای کاوند، ضیاء‌آباد و شیلاندار بیش از 26 کیلومتر عملیات نقشه‌برداری و طراحی مسیرهای لوله‌گذاری آب کشاورزی انجام شده است.

انتهای پیام/73007/ک40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول