اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری گلستان:

گلستان ظرفیت‎های خوبی در بخش‎های صنعت، گردشگری و کشاورزی دارد

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: استان گلستان ظرفیت‎های خوبی در بخش‎های صنعت، گردشگری و کشاورزی دارد که امکانی برای سرمایه‎گذاری در گلستان برای صنعت بیمه فراهم آورده است.

گلستان ظرفیت‎های خوبی در بخش‎های صنعت، گردشگری و کشاورزی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قدرت‎الله عابدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی بیمه‎های مرکزی گلستان در گرگان اظهار داشت: همکاری همه‎جانبه‎ای را در حوزه‎های مختلف اقتصادی برای جذب سرمایه‎گذار داخلی و خارجی در استان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه رئیس شورای هماهنگی‎ بیمه‎های مرکزی گلستان کارنامه خوبی داشته است، ابراز امیدواری کرد رئیس جدید که از مدیرانی توانمند در استان است بتواند به توسعه و پیشرفت استان کمک کند.

شورای هماهنگی صنعت بیمه نسبت به شورای امور بانک‎ها پیشگام است

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با اشاره به سامانه یکپارچه مدیریت و آمار استان «سیمابر» اشاره کرد و افزود: راه‎اندازی این سامانه استقبال خوبی را از سوی صنعت بیمه استان داشته است.

عابدی با بیان اینکه شورای هماهنگی صنعت بیمه نسبت به شورای امور بانک‎ها پیشگام است، خاطرنشان کرد: همکاری و تلاش در این حوزه سبب شد تا فضایی ایجاد کنیم که برآیند اطلاعاتی را در صنعت بیمه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه سیمابر بزرگترین سامانه در حوزه شبکه استانی در بین 31 استان کشور است، یادآور شد: گلستان دومین استان در راه‎اندازی سامانه سیمابر است.

اطلاعات در سامانه سیمابر گلستان همیشه آنلاین است

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان ابراز داشت: سامانه سیمابر این امکان را فراهم می‎کند تا اطلاعات آنلاین را همیشه در سیستم داشته باشیم، البته بهره‎برداری اطلاعات برای همه مقدور نیست بلکه فقط مدیران سیستم می‎توانند اطلاعات را رویت کنند و این اطلاعات برای مدیریت کلان استان نیز قابل انجام است.

عابدی خواستار حمایت بیمه مرکزی شد و گفت: توفیقات زیادی در بخش‎های مختلف حاصل شده است که امیدواریم در این راستا جدیت مدیران عزم شود و همه برای بهتر شدن و ارتقاء گلستان تلاش مضاعف کنند.

انتهای پیام/83001/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول