اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

شهرستان آوج با مشکل کمبود آب کشاورزی دست و پنجه نرم می‌کند

فرماندار آوج با بیان اینکه این شهرستان با مشکل کمبود آب کشاورزی دست و پنجه نرم می‌کند، این موضوع را معضل و تهدیدی جدی در آوج عنوان کرد.

شهرستان آوج با مشکل کمبود آب کشاورزی دست و پنجه نرم می‌کند

سیدعبدالله موسوی در حاشیه بازدید از روستاهای آبگرم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج مشارکت روستائیان آوجی را در طرح‌های ماندگار ستودنی خواند و اظهار کرد: نقش و حضور فعال شهروندان در کارها و فعالیت‌های مربوط به آنان یکی از مهم‌ترین عوامل رشد و توسعه اجتماعی و اقتصادی به ویژه در جوامع روستایی محسوب می‌شود و از اهمیت قابل ملاحظه‌ای برخوردار است.

وی افزود: امر مهم و حساس توسعه به مفهوم حقیقی خود بدون همیاری و مشارکت مردمی نتیجه‌ای در پی ندارد و غیر قابل قبول است.

فرماندار آوج در خصوص ضرورت ارتقای مشارکت‌های عمومی در شهرستان آوج تصریح کرد: هر گامی که در راه رشد و توسعه این شهرستان برداشته می‌شود، باید با همراهی مردم رقم بخورد.

این مسئول به کمبود آب کشاورزی به عنوان معضل و تهدید جدی در شهرستان آوج پرداخت و اظهار کرد: شهرستان آوج در بخش آب کشاورزی با مشکلات جدی دست و پنجه نرم می‌کند.

وی به سازوکارهای مناسب برای جلوگیری از هدررفت آب کشاورزی اشاره کرد و افزود: امروز لازم است بحران کم‌آبی از طریق آشنا کردن کشاورزان با روش‌های مختلف کشاورزی و سوق دادن به سمت استفاده از فناوری‌های نوین در آبیاری مزارع و باغ‌ها مهار شود.

فرماندار آوج از حضور معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی در شهرستان آوج خبر داد و افزود: مسئولان در این بازید از راه‌های خاکی و آسفالت نشده شهرستان آوج بازدید به عمل آورده و در جریان مشکلات شهرستان آوج قرار گرفتند.

موسوی به برگزاری جلسه بررسی مشکلات راه روستایی شهرستان آوج اشاره کرد و گفت: در خصوص آسفالت راه‌های روستایی در سال جاری اقدامات خوبی در شهرستان آوج صورت می‌گیرد.

وی در پایان از آسفالت و ترمیم 60 کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان آوج تا پایان سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/77005/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول