اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد

جذب 24 درصدی اعتبارات صنایع کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از جذب 24 درصدی متوسط جذب اعتبارات و تسهیلات صنایع کشاورزی در استان خبر داد.

جذب 24 درصدی اعتبارات صنایع کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

صفدر نیازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در سال گذشته در مجموع یک هزار و 58 طرح در سه بخش تولیدات گیاهی، آب و خاک و تولیدات دامی در این استان به تصویب رسید.

وی افزود: از مجموع طرح‌های مصوب تعداد 215 طرح در بخش تولیدات گیاهی است که با صرف اعتباری افزون بر 202 میلیارد و 302 میلیون ریال در استان مصوب شده است.

نیازی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها  در زمینه‎های احـداث و اصـلاح باغات، احداث گلخانه، تولید قارچ، ادوات و ماشین آلات، گیاهان دارویی و تجهیز کلینیک‌ها و فروشگاه‌ها است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال 961 نفر در استان فراهم شده است.

وی با اشاره به طرح‌های مصوب در بخش آب و خاک استان، گفت: سال گذشته 107 طرح در زمینه احداث استخر، انتقال آب، برقی کردن چاه‎ها و مرمت قنوات با صرف 27 میلیارد و 622 میلیون ریال در استان مصوب شد.

نیازی تعداد طرح‌های مصوب تولیدات دامی استان را 736 طرح اعلام کرد و افزود: اجرای این طرح‌ها برای 839 نفر زمینه اشتغال را فراهم کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از جذب 24 درصدی متوسط جذب اعتبارات و تسهیلات صنایع کشاورزی در استان خبر داد و گفت: متوسط جذب اعتبارات و تسهیلات صنایع کشاورزی در استان دو برابر متوسط کشوری است.

انتهای پیام/68001/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول