اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان خبر داد

حضور 104 تولیدکننده صنایع کشاورزی در نمایشگاه همدان

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان گفت: در نمایشگاه کشاورزی امسال 104 واحد تولیدی شرکت کردند و یکی از برنامه‌های جنبی نمایشگاه برگزاری 6 کارگاه جنبی با همکاری جهاد کشاورزی است.

حضور 104 تولیدکننده صنایع کشاورزی در نمایشگاه همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا بیاناتی بعداز ظهر امروز در آئین افتتاحیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی (ماشین‌آلات، نهاده‌ها، سیستم‌های آبیاری و کشت گلخانه‌ای) و هشتمین نمایشگاه صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات همدان اظهار داشت: تعداد برگزاری هر نمایشگاه نشانگر موفقیت نمایشگاه‌های برگزار شده است.  

وی با بیان اینکه در سال گذشته نمایشگاه کشاورزی همدان رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داد افزود: در سال 90 به صورت مشترک با استان فارس رتبه نخست نمایشگاه‌های کشور را کسب کردیم و در سال 91 موفق شدیم استان فارس را نیز پشت سر بگذاریم و به تنهایی جایگاه نخست را کسب کنیم.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان ابراز داشت: در نمایشگاه کشاورزی سال گذشته هفت نوع محصول جدید و در نمایشگاه سال جاری نیز 10 نوع محصول جدید رونمایی شد.

وی با اشاره به اینکه در طول دو سال گذشته 60 عنوان نمایشگاه در نمایشگاه‌های همدان برگزار شده است تصریح کرد: نمایشگاه همدان در طول این دو سال گذشته به اندازه 14 سال گذشته گردش مالی داشته است.

بیاناتی ادامه داد: نمایشگاه کشاورزی در 14 هزار متر مربع فضای عمومی و 6 هزار متر مربع فضای مفید نمایشگاهی با شرکت 104 واحد تولیدی داخلی و 11 واحد نماینده تولیدی خارجی از 12 کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه امسال تعداد 14 واحد تولیدی از استان همدان حضور دارند ابراز داشت: تعداد 46 غرفه بخش ماشین‌آلات کشاورزی، 20 غرفه نهاده‌ها، 14 غرفه سیستم‌های آبیاری، دو غرفه کشت گلخانه‌ای و 32 غرفه مرغداری محصولات خود را در نمایشگاه عرضه کردند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان بیان داشت: 60 درصد افرادی که در نمایشگاه امسال حضور دارند واحد جدید هستند و 40 درصد غرفه‌داران مشتریان دائم نمایشگاه همدان را تشکیل می‌دهند.

وی اضافه کرد: نمایشگاه امسال در حالی رشد 10 درصدی را تجربه می‌کند که تهدیدات و تحریم‌های اقتصادی نتوانست مانع حضور گسترده فعالان عرصه کشاورزی در نمایشگاه شود.

بیاناتی با بیان اینکه اشتغالزایی یکی از اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه است تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه در هر دوره برای 600 نفر اشتغال موقت و ثابت ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری 36 عنوان نمایشگاه برگزار خواهیم کرد ابراز داشت: در این نمایشگاه به توسعه گردشگری توجه خاصی شده و برای مدعوین تورهای گردشگری برای بازدید از ظرفیت‌های گردشگری همدان پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان در پایان گفت: برای نخستین بار با همکاری جهاد کشاورزی در کنار برگزاری نمایشگاه 6 کارگاه جنبی نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89019/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول