اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب شورای شهر هیر:

شورای چهارم قصد تغییر شهردار هیر را ندارد

عضو منتخب شورای شهر هیر گفت: اعضای شورای شهر هیر در دور چهارم با تأکید بر فعالیت خوب و مثبت شهردار فعلی هیر، قصد تغییر او را در دور چهارم فعالیت خود ندارند.

شورای چهارم قصد تغییر شهردار هیر را ندارد

ساناز لطیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: به تبع رضایتمندی اهالی هیر از فعالیت رامین پورحسین‌قلی، شهردار فعلی هیر درخواستشان از شورای شهر چهارم این است که شهردار فعلی را ابقا کنند که قطعاً در پاسخ مثبت به درخواست اهالی سعی می‌کنیم از شهردار فعلی حمایت لازم را داشته باشیم تا این فرد بتواند ادامه فعالیت دهد.

وی با دفاع از نیروهای بومی در بهره‌گیری از توان آنها در قالب شهرداری هیر و ارائه خدمات به مردم، تصریح کرد: ما معتقدیم اگر به نیروهای جوان، بومی منطقه، تحصیل کرده و توانمند تکیه کنیم، قادر خواهیم بود، بسیاری از ضعف‌ها و نارسایی‌ها را برطرف کنیم.

منتخب شورای چهارم هیر در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ‌با آغاز فعالیت دور چهارم شورای شهر از دوازدهم شهریورماه در اولین دستورکار انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر و همچنین موضوع ابقا یا تغییر شهردار مطرح می‌‌شود که بنده در هر دو بخش دیدگاه‌های خودم را به صورت شفاف و روشن مطرح می‌کنم تا همه در جریان نقطه نظرات و دیدگاه‌های منتخب خود قرار گیرند.

لطیفی با یادآوری اینکه شورای شهر به عنوان بازوی اصلی و توانمند شهرداری باید یاریگر این مجموعه باشد؛ نه اینکه بخواهد باری را بر دوش شهردار بیندازد، اضافه کرد: ما تمام سعی و تلاش خودمان را به کار گرفتیم تا در مدت چهار سال نمایندگی مردم در انجام وظیفه و رسالت سنگین خود بتوانیم بسیاری از اهداف، مطالبات و خواسته‌های مردم را جامه عمل بپوشانیم.

این روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای با قدردانی از همکاری خوب رسانه‌ها و خبرنگاران در پیشبرد امور بیان کرد: ما رسانه‌ها را یار صدیق و همراه همیشه منتقد منصف می‌دانیم و یقین داریم که این اصحاب رسانه پرتلاش با تیزبینی و دقت نظر قلم فرسایی کرده و نقاط ضعف و قوت را به گوش ما می‌رسانند که در این باب امیدواریم همیشه بتوانیم از این ظرفیت ارزشمند بهترین استفاده و بهره‌برداری را داشته باشیم.

وی در پایان یادآور شد: انتظار ما این است که بیش از هر زمان دیگر زمینه و فرصتی فراهم آید تا به خواسته‌ها و مطالبات حقیقی مردم جامه عمل پوشانده و ضرورت بهره‌گیری از این توانمندی‌ها و قابلیت‌های مختلف را فراهم آوریم.

انتهای پیام/62003/ذ30 /پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول