اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب شورای اسلامی شهر برازجان:

فعالیت‌های قرآنی مهم‌ترین اولویت شورای چهارم است/ احداث مسجد قرآن در برازجان

منتخب شورای اسلامی شهر برازجان از احداث مسجد قرآن در برازجان خبر داد و گفت: فعالیت‌های قرآنی مهم‌ترین اولویت شورای چهارم است.

فعالیت‌های قرآنی مهم‌ترین اولویت شورای چهارم است/ احداث مسجد قرآن در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مرتضی قدوسی شامگاه چهارشنبه در نشست با فعالان قرآنی شهرستان دشتستان اظهار داشت: فعالیت‌های قرآنی شهرستان دشتستان در 10 سال گذشته ظهور و بروز بیشتری داشت و با نشاط بیشتری شاهد اجرای فعالیت‌های فرهنگی بودیم.

منتخب شورای اسلامی شهر برازجان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون فعالیت قرآنی خاصی در شهرستان دشتستان شاهد نیستیم و به‌نوعی شاهد رکود فعالیت‌های قرآنی شهرستان هستیم.

قدوسی بیان داشت: وضعیت فعلی نشان‌ دهنده بی‌مهری به فعالیت‌های قرآنی است و انتظار می‌رود مسئولان توجه بیشتری به این مساله داشته باشند.

وی اضافه کرد: مسئولان شهرستان باید با برنامه‌ریزی اساسی و کارآمد برای توسعه و تقویت فعالیت‌های قرآنی شهرستان تلاش کنند.

این فعال قرآنی با اشاره به کثرت مشکلات دشتستان در حوزه‌های قرآنی اذعان داشت: فعالان قرآنی شهرستان دشتستان با مشکلات زیادی مواجه هستند و حل این مشکلات بدون عزم جدی مدیران اجرایی شهرستان امکان‌پذیر نیست.

قدوسی عنوان کرد: تمامی فعالان قرآنی دغدغه مکان مشخص برای فعالیت‌های قرآنی را دارند و بر اساس مذاکراتی که صورت گرفته، رفع این مشکل در دستور کار شورای چهارم قرار گرفته است.

وی یادآور شد: احداث مسجد قرآن در شهر برازجان از اقدامات ارزشمندی است که با هماهنگی و حمایت شورای چهارم به‌منظور هماهنگی بیشتر فعالیت‌های قرآنی شاهد خواهیم بود.

قدوسی گفت: سامان‌دهی فعالیت‌‌های قرآنی و ایجاد مامنی برای پیگیری دغدغه‌ فعالان قرآنی از مهم‌ترین دستاوردهای ایجاد مسجد قرآن در شهر برازجان است.

وی افزود: تامین زمین برای احداث مسجد قرآن شهر برازجان از طریق شهرداری انجام می‌شود و از طریق دستگاه‌های فرهنگی نیز برای تامین اعتبار آن تلاش می‌کنیم.

منتخب شورای اسلامی شهر برازجان تاکید کرد: همزمان با شروع کار شورای چهارم شاهد تشکیل هیئت امنای این مسجد خواهیم بود و به‌صورت اساسی پیگیری‌ها برای ساخت آن را انجام خواهیم داد.

قدوسی بیان داشت: در سال‌های اخیر شاهد صرف هزینه‌های هنگفت در عرصه فرهنگی بوده‌ایم، ولی به دلیل عدم هدف‌گذاری اعتبارات فرهنگی نتایج مشخصی را شاهد نبوده‌ایم.

وی متذکر شد: انجام هدف‌گذاری به‌منظور انجام فعالیت‌های فرهنگی از اولویت‌های اساسی است که شورای چهارم شهر برازجان به‌صورت اساسی به آن توجه خواهد داشت.

انتهای پیام/2452/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول