اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فعلی شورای شهر اصفهان:

تصویب پروژه‌ها و طرح‌های گردشگرپذیر اولویت شورای چهارم است

عضو فعلی شورای شهر اصفهان گفت: از جمله اولویت‌های مهم کاری در دوره چهارم شورای شهر ایجاد و تصویب پروژه‌ها و طرح‌هایی برای آماده کردن شهر برای جذب گردشگران با رویکرد گردشگر اسلامی است.

تصویب پروژه‌ها و طرح‌های گردشگرپذیر اولویت شورای چهارم است

کریم داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: برای دوره جدید شورای شهر برنامه‌های خوبی در نظر داریم.

وی از مهم‌ترین برنامه و اهداف خود برای دوره جدید شورای شهر خبر داد و گفت: آنچه که من به عنوان مهم‌ترین برنامه کاری خود در دوره چهارم مد نظر دارم ایجاد همدلی و همفکری بین همه اعضای شورای شهر به منظور خدمت هر چه بهتر است.

عضو فعلی شورای شهر بیان کرد: ایجاد این همدلی و همفکری بین اعضای شورای شهر را در تحقق همه اهداف و برنامه آتی دوره چهارم شورای شهر برای خدمت رسانی بهتر از هرکاری مهمتر می‌دانم.

وی ادامه داد: یکی از اهدافی که من شخصا همیشه دنبال می‌کردم، همدلی و همفکری بین همه اعضا بوده است که در دوره سوم هم میسر شد، اما با توجه به افزایش دو برابری اعضای شورای شهر در دوره چهارم اهمیت این امر بیشتر و البته ایجاد این همدلی سخت‌تر خواهد شد.

داوودی تصریح کرد: از اولویت‌های بعدی کاری خود در دوره چهارم ایجاد عدالت بیشتر و توسعه عدالت در امور خدماتی برای همه مناطق شهری است، البته با رویکرد دوری از نگاه‌های پایین شهری و بالای شهری در تصویب پروژه‌ها است.

وی اضافه کرد: توسعه حمل و نقل عمومی هر چه بهتر و بیشتر در سطح شهر دومین اولویت کاری است و در ادامه افزود: سومین اولویت برنامه‌ای، ارتقای شاخص‌های زیست محیطی و رسیدن به یک وضعیت پایدار و داشتن کم‌ترین آلودگی‌ها است.

این عضو شورای شهر از آخرین اهداف و برنامه‌اش برای دوره چهارم گفت و تاکید کرد: از جمله اولویت‌های مهم کاری در دوره چهارم شورای شهر ایجاد و تصویب پروژه‌ها و طرح‌هایی برای آماده کردن شهر برای جذب گردشگران با رویکرد گردشگر اسلامی است.

وی بیان کرد: از دیگر برنامه‌ها و اهدافش در سال‌های آتی احیای شورایاری‌ها به عنوان حلقه واصل بین مردم و اعضای شورای شهر داخل محله‌ها، رسیدگی به مسائل فرهنگی شهر و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و جذب جوانان شهر همراه با ایجاد کانون‌های با نشاط برای جوانان است.

داوودی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه نقل قول‌های متعدد درباره شهردار آینده تا چه میزان صحت دارد و برای تغییر و یا بقای شهردار فعلی اصفهان در شورای شهر تصمیمی گرفته شده است، گفت: تا به این لحظه هیچ تصمیم خاصی از سوی شورای شهر گرفته نشده است.

وی با تاکید بر مطالب یاد شده از اتفاق نظر همه اعضای شورای شهر مبنی بر انتخاب فرد اصلح برای شهردار آتی اصفهان گفت: من و همه اعضای شورای شهر در این مورد معتقد به انتخاب فرد اصلح هستیم و موظف به انتخاب فردی اصلحیم که بهترین فرد برای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان اصفهان باشد.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین شاخصه‌های فرد اصلح و خدمتگزار برای شهردار آتی اصفهان را این چنین دانست که فردی متخصص، متدین، امانت‌دار فرهنگ مردم و شجاع در اجرای امور از خصوصیات فرد متخصص است.

داوودی در پایان با تکید بر اینکه چنانچه همه اعضای شورای شهر گزینه‌ای مناسب‌تر برای خدمت و فردی اصلح‌تر از مرتضی سقائیان‌نژاد داشته باشند و در بررسی‌ها به انتخاب فرد برتر برسند، وظیفه شرعی آنها جایگزینی آن فرد بجای شهردار فعلی است.

انتهای پیام/63001/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول