اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر خوی خبر داد

ایجاد سالن مانیتورینگ و کنترل ترافیک در شهرداری خوی

عضو شورای شهر خوی از راه‌اندازی سالن مانیتورینگ و کنترل ترافیک در شهرداری خوی خبر داد.

ایجاد سالن مانیتورینگ و کنترل ترافیک در شهرداری خوی

سجاد چهره‌آرا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی از ایجاد سالن مانیتورینگ و کنترل ترافیک در شهرداری خوی خبر داد و اظهار داشت: استفاده از ماشین‌های جاروب خیابانی برای جلوگیری از بروز حادثه رانندگی در مسیرهای پرتردد همچون بلوار ولایت فقیه در جلسه کمیسیون خدمات شهری و ترافیک شورای شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

چهره‌آرا افزود: در این راستا استفاده از علائم هشدار دهنده، تجهیزات ایمنی و رعایت موازین ایمنی و استفاده از شبرنگ در لباس نیروهای خدماتی و چراغ گردان مورد تاکید قرار گرفته است.

وی بر لزوم جلوگیری از سوانح و حوادث تاکید کرد و گفت: اتخاذ تدابیر مناسب برای جلوگیری از بروز سوانح و حوادث ناگوار در مسیرهای پر تردد در صورت توان مالی شهرداری، استفاده از دوربین‌های ثابت کنترل ترافیک در مسیر بلوار ولایت فقیه از دیگر مصوبات کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بود.

چهره‌آرا بحث ترافیک در خوی را یکی از معضلات مردم و مسئولین عنوان کرده و ادامه داد: اقدامات و پیگیری‌های لازم برای ایجاد سالن مانیتورینگ و کنترل ترافیک در اداره مرکزی شهرداری و یا یکی از سازمان‌های زیر مجموعه با تعامل و همکاری‌های لازم ادارات در جلسه کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با برشمردن دیگر مصوبات کمیسیون خدمات شهری و ترافیک شورای شهر خوی، گفت: تامین نیروی انسانی برای به‌کارگیری تجهیزات، ماشین‌آلات و جلوگیری از هدر رفت سرمایه، نصب دوربین‌های کنترل ترافیک در میدان مصلی، نصب نیمکت و سطل زباله برای استفاده شهروندان در میدان بسیج و پیگیری‌های لازم جهت رفع مشکل روشنایی معابر از سایر مصوبات جلسه کمیسیون خدمات شهری و ترافیک شورای اسلامی شهر است.

انتهای پیام/61009/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول