اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فوتسال جام رمضان

شهرداری نایب قهرمان فوتسال ادارات قم شد

تیم فوتسال شهرداری قم با شکست در ضربات پنالتی به مقام نایب قهرمانی رقابت‌های فوتسال ادارات ارگان‌های دولتی قم دست یافت.

شهرداری نایب قهرمان فوتسال ادارات قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام رمضان ادارات و ارگان‌های دولتی در قم بین تیم‌های شهرداری و بنیاد مسکن قم برگزار شد که در پایان در میان ناباوری و تعجب این تیم فوتسال بنیاد مسکن بود که با کسب برتری مقابل تیم شهرداری به مقام قهرمانی دست یافت.

مسابقه نهایی رقابت‌های امسال در سالن شهرداری قم و در حضور محمد دلبری شهردار کلانشهر قم، مسئولان استان قم و تماشاگران مشتاق فوتسال برگزار شد که با برتری تیم بنیاد مسکن و قهرمانی این تیم همراه بود، ضمن اینکه تیم شهرداری قم مدافع عنوان قهرمانی دوره قبل در جایگاه دوم ایستاد.

براساس برنامه‌ریزی مسئولین برگزاری رقابت‌های فوتسال جام رمضان ادارات و ارگان‌های دولتی در قم امسال 17 تیم در این بازی‌ها شرکت کرده بودند که دیدارهای خود در مرحله مقدماتی را در چهار گروه برگزار کردند تا تکلیف صعود کننده‌ها مشخص شود.

بعد از انجام بازی‌های مقدماتی و همچنین سپری کردن دیدارهای مراحل حذفی، سرانجام تیم‌های فوتسال شهرداری قم، بنیاد مسکن، نیروی انتظامی از جمله مدعیان حاضر در مرحله نیمه نهایی بودند که سرانجام از بین چهار تیم حاضر در این مرحله تیم‌های فوتسال شهرداری و بنیاد مسکن قم به مسابقه فینال راه یافتند.

در دیدار نهایی که بازی جذاب و تماشایی نیز از آب در آمد تیم‌های فوتسال بنیاد مسکن و شهرداری قم به مصاف یکدیگر رفتند و در دو نیمه 20 دقیقه‌ای برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از بازی‌ها با یکدیگر به رقابت پرداختند اما جدال آنها در زمان‌های قانونی بازی برنده‌ای نداشت.

با نظر مسئولان برگزاری این بازی‌ها و در حالی که این دیدار در وقت‌های عادی و اضافی با تساوی دو بر دو به پایان رسید، تصمیم به زدن ضربات پنالتی گرفته شد که در این بخش تیم فوتسال بنیاد مسکن موفق به شکست تیم شهرداری و فتح جام قهرمانی این رقابت‌ها شد.

همچنین برای تعیین سومین تیم این مسابقات، پیش از مسابقه فینال، دیدار رده‌بندی برگزار شد که در پایان این دیدار تیم نیروی انتظامی توانست حریف خود را شکست داده و عنوان سومی این دوره از رقابت‌های فوتسال جام رمضان ادارات و نهادهای دولتی قم را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/2258/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول