اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج:

توسعه امور فرهنگی کرج یکی از مهمترین اولویت‌های شورای چهارم شهر باشد

معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: توسعه امور فرهنگی کرج یکی از مهمترین اولویت‌های شورای چهارم شهر و روستا باشد.

توسعه امور فرهنگی کرج یکی از مهمترین اولویت‌های شورای چهارم شهر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مصطفی رضاحسینی ظهر امروز در بازید از فرهنگسراهای کلانشهر کرج اظهار داشت: توسعه برنامه‌های فرهنگی و همچنین ارتقای جایگاه فرهنگ در کلانشهر کرج از مهمترین برنامه‌های شورای چهارم شهر و روستاها در کرج باشد.

وی ادامه داد: متأسفانه کلانشهر کرج با داشتن تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوان از جایگاه فرهنگی مناسبی برخوردار نیست لذا می‌طلبد تا متولیان امر فرهنگ به این مقوله توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

حسینی با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی زیرساخت‌های فرهنگی را در این کلانشهر ایجاد کنیم، افزود: برای اجرای و تحقق این مهم نیازمند تعاملات با دستگاه‌های فرهنگی و همچنین استفاده از کارشناسان زبده در زمینه امور فرهنگی هستیم.

این مسئول اعلام کرد: با توجه به آمار موجود هم‌اکنون تعداد فرهنگسراهای متعلق به شهرداری کرج 22 باب است که لازم است برای توسعه این مهم نیز اقدامات اساسی انجام شود.

وی گفت: این فرهنگسراها هم‌اکنون فعال است و در تمامی مناطق 12گانه کرج مشغول خدمات‌دهی به متقاضیان می‌باشد.

این مسئول با تأکید بر اینکه جمعیت جوان کلانشهر کرج می‌طلبد تا تعداد فرهنگسراها را نیز افرایش دهیم، افزود: هم‌اکنون کرج دارای جوانانی مستعد و خلاق در زمینه توسعه امور فرهنگی است که می‌توانیم با ارائه تسهیلات به این افراد از نوآوری‌ها و خلاقیت‌های آنان در مسیر ارتقای جایگاه فرهنگ در کرج بهره‌مند شویم.

حسینی خاطرنشان کرد: در برخی از فصول از جمله تابستان خانواده‌های بسیاری برای تأمین اوقات فراغت فرزندان خود به این فرهنگسراها مراجعه می‌کنند که لازم است برای توسعه برنامه‌های فرهنگی و جذب بیشتر نوجوانان و جوانان در این گونه اماکن اقدامات مناسب انجام شود.

انتهای پیام/2303/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول