اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

شهرداری گرگان عهده‎دار اجرای پیست اتومبیل‎رانی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: شهرداری گرگان عهده‎دار اجرای پیست اتومبیل‎رانی و موتورسواری است.

شهرداری گرگان عهده‎دار اجرای پیست اتومبیل‎رانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قربانعلی پاشا صبح امروز به مناسبت روز خبرنگار در تجلیل از خبرنگاران ورزشی‎نویس این استان، در خصوص عدم وجود اسپانسرهای مالی مناسب در استان و نداشتن پیست اتومبیل‎رانی و موتورسواری در استان اظهار داشت: ما برای جذب اسپانسرهای مالی برای تیم‎های مختلف تلاش کردیم اما موفق نشدیم.

مشکلات مالی گریبان سرمایه‎داران را نیز گرفت

وی افزود: یکی از دلایلی که شرکت‎ها و کارخانجاتی که در استان حضور دارند تمایلی برای قبولی اسپانسرینگ تیم ورزشی را ندارند، مشکلات مالی خود آنهاست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان تاکید کرد: متاسفانه به دلایل تحریم و تغییرات نرخ ارز و عدم همکاری مناسب بانک‎ها با کارخانجات و شرکت‎های تولیدی و غیرتولیدی، آنها با مشکلات جدی دست و پنجه نرم می‎کنند.

وی اعلام کرد: با این حال تلاش می‎کنیم در درجه اول اسپانسرهای مناسب از داخل استان تامین کنیم اما در حال رایزنی با شرکت‎های خارج از استان هم هستیم.

پاشا افزود: تمام دغدغه ما حفظ و پیشرفت تیم‎های ورزشی است و در این راه با تمام وجود تلاش می‎کنیم اما در بین راه مشکلات پیش‎بینی نشده و در بعضی مواقع جزئی، راه را می‎بندد.

شهرداری گرگان عهده‎دار اجرای پیست اتومبیل‎رانی و موتورسواری

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: در اجرای پیست اتومبیل‎رانی و موتورسواری اداره‎کل ورزش و جوانان اقدام کرد اما شهرداری گرگان با بخش خصوصی وارد مذاکره شد.

پاشا افزود: ابراهیم کریمی شهردار گرگان و اعضای شورای شهر در مصوبه‎ای اجرای این طرح را با بخش خصوصی مطرح کردند و قرار است در سه نقطه شهر گرگان این پیست‎ها راه‎اندازی شود.

وی گفت: امیدواریم که شهرداری از عهده این پروژه بر بیاید و زودتر جوانان این شهر و استان صاحب پیست اتومبیل‎رانی و موتورسواری بشوند.

تلاش خبرگزاری فارس در پیگیری مسائل برای حل مشکل

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سال‎هاست استان گلستان مهد ورزش‎های مختلف با دارا بودن استعدادهای بسیار زیاد تیم‎های ورزشی را در رده‎های مختلف بانوان و آقایان و همچنین در رشته‎های متنوع وارد میادین ملی و بین‎المللی می‎کند که متاسفانه عدم وجود حامی مالی مناسب این استعدادها و تیم‎ها در سال‎های اولیه حیات خود می‎میرند.

همچنین جوانان این استان همانند تمامی جوان‎های این مرز و بوم با ذخیره هیجان و علاقه خود درباره راندن اتومبیل و موتورسیکلت به دلیل نداشتن محلی مناسب برای تخلیه این هیجان و انرژی آن را در خیابان به نمایش می‎گذارند که در سال‎های اخیر شاهد حوادث جبران‎ناپذیری بوده‎ایم.

خبرگزاری فارس امیدوار است با پیگیری‎های رسانه‎ای که انجام خواهد داد و تلاش و همت مسئولان امر این مشکلات که بخش کوچکی از مشکلات ورزشی استان است، مرتفع شود.

در پایان مراسم تجلیل از خبرنگاران انجام شد و آنها باهم عکس یادگاری گرفتند.

انتهای پیام/83004/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول