اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تبریز با انتخاب سرپرست برای شهرداری نمی‌تواند اداره شود

دژهای شهرداری مستحکم و نفوذناپذیر شده‌اند/ عزل و نصب‌ها حق قانونی شهردار است

شهردار تبریز با تأکید بر اینکه دژهای شهرداری مستحکم و نفوذناپذیر شده‌اند، عزل و نصب مدیران را حق و وظیفه شهردار تبریز دانست و گفت: جای تعجب است که برخی افراد و جریان‌ها حتی به خود اجازه می‌دهند در مورد عزل و نصب مدیران از وی رنجیده خاطر شوند.

دژهای شهرداری مستحکم و نفوذناپذیر شده‌اند/ عزل و نصب‌ها حق قانونی شهردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در نشست خود با معاونین و مدیران ارشد شهرداری با اعلام اینکه حاشیه‌سازی برخی افراد نا‌آگاه، هیچ خللی در راه تداوم خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان ایجاد نخواهد کرد خاطرنشان کرد: شهرداری امروز به قدری قوی، کارآمد و توانمند شده است که حاشیه‌سازی و سنگ‌اندازی‌ها نمی‌تواند مانع خدمات‌رسانی و موفقیت این مجموعه و مدیران خدوم آن شود و ما بدون توجه به جوسازی‌های این افراد با قدرت و جدیت تمام به کار خود که همان تعهد خدمت شبانه‌روزی به مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنان است ادامه می‌دهیم.

اداره شهر با شعار عملی نیست/ خاطره تاریخی تبریز خیانت‌های افراد را فراموش نخواهد کرد

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز تأسف از اقدامات تفرقه‌افکنانه و نسنجیده یکی از مدعیان عمران و آبادانی کلان‌شهر تبریز، خواستار پرهیز افراد از اظهارات تنش‌زا که زمینه‌ساز ایجاد جنجال در فضای آرام خدمت‌رسانی می‌شود شد و تصریح کرد: اداره شهر با شعار عملی نیست؛ چراکه تحقق این امر در گرو کار و تلاش شبانه‌روزی است و مدیریت شهری تبریز همچون هشت سال گذشته با تکیه بر این رویه، به رسالت خود تا آخرین دقایق مسئولیت عمل خواهد کرد و یقینا عملکرد تیمی شهرداری در شورای دوم و سوم و نقش شهرداران دهه 80 بر کسی پوشیده نیست و خاطره تاریخی تبریز به هیچ عنوان خدمات و یا انحرافات و خیانت‌های افراد را فراموش نکرده و نخواهد کرد.

نوین در ادامه با تأکید بر اینکه نباید تصور یا شایعه تغییر مدیریت‌ها سستی و خللی در روند خدمت و کار مدیران و کارکنان مجموعه شهرداری ایجاد کند افزود: فضای خدمتی در شهرداری به جهت ضرورت‌ها و الزامات این حوزه تعطیل‌بردار نیست و نباید تحت تأثیر این مسایل بود.

وی با اعلام اینکه روند توسعه و عمران شهری تبریز باید تداوم یابد، ارایه مستمر گزارش‌های عملکردی از سوی مدیران ارشد شهرداری را بهترین پاسخ به جوسازی‌های اخیر دانست و خواستار توجه بیش از پیش مدیران شهرداری به این اصل شد.

شهردار تبریز همچنین با اشاره به در پیش بودن زمان استقرار رسمی شورای چهارم و طرح برخی اظهارنظرها در خصوص انتخاب شهردار جدید از سوی این مجموعه خاطرنشان کرد: امیدواریم شورای چهارم پس از انتخاب هیئت رئیسه قوی و کارآمد برای خود، نسبت به انتخاب و معرفی شهردار مورد نظر خود نیز در اسرع وقت اقدام کند چرا که معتقدیم شهر تبریز با حجم بالایی از کارها و پروژه‌های در دست اجرا و مطالبات حداکثری شهروندان، با انتخاب سرپرست برای شهرداری نمی‌تواند اداره شود و لازم است با انتخاب قطعی شهردار زمینه را برای تداوم توسعه شهری و جلوگیری از رکود و بلاتکلیفی فراهم آورد.

نوین در عین حال با انتقاد از نامه‌نگاری اخیر یکی از اعضای شورای اسلامی شهر و طرح ادعای هزینه‌های 250 میلیارد ریالی شهرداری در حوزه فوتبال طی سه سال گذشته گفت: این رفتارها برای مدیریت شهری تبریز تازگی ندارد و طرح این قبیل دروغ‌ها در قالب شب‌نامه‌های تکراری دیگر برای مردم کهنه شده است.

وی با تأکید بر اینکه دژهای شهرداری مستحکم و نفوذناپذیر شده‌اند، عزل و نصب مدیران را حق و وظیفه شهردار تبریز دانست و تصریح کرد: جای تعجب است که برخی افراد و جریان‌ها حتی به خود اجازه می‌دهند در مورد عزل و نصب مدیران که از حقوق قانونی شهردار تبریز است از وی رنجیده خاطر شوند که این رویه در نوع خود تأسف‌بار و تعجب‌برانگیز است.

انتهای پیام/60001/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول