اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

جلسه شورای اداری استان در شهرستان جدید سلطانیه برگزار می‌شود

نخستین جلسه شورای اداری عصر امروز در شهرستان سلطانیه با حضور مسئولان ارشد استان برگزار می‌شود.

جلسه شورای اداری استان در شهرستان جدید سلطانیه برگزار می‌شود

بخشدار سلطانیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: امروز به صورت رسمی سرپرست فرمانداری سلطانیه توسط استاندار زنجان معرفی می‌شود.

احمد ذوالقدر با بیان اینکه زمینی به منظور احداث ساختمان فرمانداری سلطانیه در نظر گرفته شده است که با دستان استاندار زنجان و در نخستین روز از جلسه شورای اداری این شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود، خاطرنشان کرد: عصر امروز به صورت رسمی ساختمان فرمانداری شهرستان سلطانیه با حضور استاندار زنجان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهر سلطانیه امروز رسماً از شهرستان ابهر جدا می‌شود، تصریح کرد: به صورت موقت ساختمانی برای فرمانداری این شهرستان در نظر گرفته شده است تا ساختمان جدید آن احداث شود.

بخشدار سلطانیه با تاکید بر اینکه سلطانیه شامل یک اثر جهانی است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، ادامه داد: این شهر نخستین پایتخت شیعه بوده است که امروز باید رونق پیدا کند.

وی با بیان اینکه باید با یک نگاه ملی به سلطانیه نگاه کرد، اذعان داشت: امیدواریم تسهیلات ویژه‌ای نیز در این زمینه به شهرستان سلطانیه اختصاص یابد.

ذوالقدر با بیان اینکه موضوع شهرستان شدن شهر سلطانیه بیش از 30 سال است که مطرح شده است، افزود: هر یک از مسئولان قول‌هایی در این زمینه داده بودند که عملی نشد و خوشبختانه با پیگیری‌های ویژه بخشداری و استانداری این امر امروز محقق شده است.

وی یادآور شد: تلاش بسیار زیادی به منظور شهرستان شدن سلطانیه توسط بخشداری آن صورت گرفته است که پیگیری معاون سیاسی استانداری نیز در این زمینه بسیار زیاد بود.

انتهای پیام/73006/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول