اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس خبر داد

همکاری در تأمین زیرساخت‏های ورزشی در شهرستان دماوند

نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی از همکاری در تأمین زیرساخت‏های ورزشی در شهرستان دماوند خبر داد.

همکاری در تأمین زیرساخت‏های ورزشی در شهرستان دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، آیین اختتامیه مسابقات جام رمضان شهرستان دماوند عصر امروز در ورزشگاه ولیعصر (ع) گیلاوند برگزار شد.

در این مراسم، از تیم‏های برتر مسابقات جام رمضان شهرستان دماوند در مراسمی با حضور مسئولان شهرستان دماوند و با اهدای جوایز و مدال‏ها تقدیر به عمل آمد.

براساس این گزارش، در ابتدای مراسم سعید سنقری، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند طی سخنان کوتاهی به حاضران خوش‏آمد گفت و برای تیم‏های برتر آرزوی موفقیت کرد.

فرماندار شهرستان دماوند دقایقی کوتاه در مورد اهمیت ورزش و نقش اداره ورزش و جوانان در ایجاد فضای شاد و مفرح ورزشی در بین جوانان و خانواده‏ها سخن گفت.

سعید افشارنادری همچنین از رئیس و پرسنل اداره ورزش و جوانان دماوند قدردانی کرد و خواستار تداوم برنامه‏های ورزشی در سطح شهرستان شد.

نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی نیز از اداره ورزش و جوانان دماوند در برگزاری چنین مسابقاتی که باعث جذب مردم در سالن‏های ورزشی می‏شود، قدردانی کرد.

حمیدرضا مشهدی‏عباسی درباره برگزاری شورای ورزشی شهرستان و همکاری دستگاه‏ها با اداره ورزش و جوانان دماوند در راستای ترویج ورزش و همچنین تأمین زیرساخت‏های ورزشی در سطح شهرستان، قول همکاری داد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

در پایان این مراسم، جوایز و مدال‏های تیم‏های برگزیده در رده‏های سنی مختلف در رشته‏های فوتسال، بسکتبال و والیبال به آنها اهدا شد.

گفتنی است؛ در آیین اختتامیه این رقابت‏ها، علاوه بر نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و معاونان وی، شهردار دماوند و اعضای شورای شهر و رؤسای برخی از ادارات شهرستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/2568/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول