اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عسلویه خبر داد

اعزام گروه‌های جهادی سپاه عسلویه به مناطق محروم این شهرستان

فرمانده سپاه عسلویه از اعزام گروه‌های جهادی سپاه عسلویه به مناطق محروم این شهرستان خبر داد.

اعزام گروه‌های جهادی سپاه عسلویه به مناطق محروم این شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خلیل رفعتی ظهر امروز در نشست با بسیجیان با تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: بعد از یکماه بندگی و عبادت این عید ارزش و اهمیت زیادی دارد و امیدوار هستیم از برکات این ایام بهره‌مند شویم.

وی افزود: ما باید از فرهنگ پاسداری، پاسداری کنیم و یک پاسدار ویژگی‌هایی دارد که عبارتند از ایمان و تقوا، ولایت‌پذیری، جهاد با نفس، ایثار و از خود گذشتگی، شجاعت، مردانگی که برای حفظ این ارزش‌ها باید امروز بیش از پیش در جامعه تلاش کنیم و نباید فرصت را هدر دهیم.

فرمانده سپاه عسلویه از برگزاری 150 ویژه‌برنامه قرآنی و مذهبی در عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: در ماه رمضان امسال شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف قرآنی و مذهبی در این شهرستان بودیم که با کیفیت مطلوبی اجرایی شد.

رفعتی از اعزام گروه‌های جهادی سپاه عسلویه به مناطق محروم این شهرستان خبر داد و گفت: بسیج سازندگی سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه به مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری اعزام گروه‌های جهادی و سرکشی از خانواده‌های محروم کرد.

این مسئول یادآور شد: بسیج سازندگی سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه با همکاری بسیجیان حوزه امام خمینی چاه مبارک و به‌مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به اعزام گروه‌های جهادی و سرکشی از خانواده‌های محروم کرده است.

وی در پایان اذعان داشت: در این اردوی جهادی یکروزه که مرحله سوم آن برگزار شد، بسیجیان حوزه مقاومت چاه مبارک به خانوارهای ایتام و نیازمند مواد غذایی مانند برنج و روغن تقدیم کردند.

انتهای پیام/2451/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول