اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان جم:

وضعیت راه‌های روستایی در شهرستان جم مطلوب نیست

امام جمعه شهرستان جم گفت: وضعیت راه‌های روستایی در این شهرستان مطلوب نیست.

وضعیت راه‌های روستایی در شهرستان جم مطلوب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی شامگاه پنج‌شنبه در نشست با مردم و مسئولان جم در روستای چم‌چشمه اظهار داشت: باید مشکلات مردم در کمترین زمان ممکن مرتفع شود و مسئولان نباید کوتاهی کنند.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت راه‌های روستایی در شهرستان جم مطلوب نیست و مسئولان باید فکری اساسی برای این مهم کنند.

امام جمعه شهرستان جم عنوان کرد: مردم توقعات زیادی دارند و نباید خواسته‌های مردم را نادیده بگیریم و همه باید شبانه‌روزی برای رسیدگی به مشکلات مردم همت کنیم.

عضو شورای اسلامی روستای چم‌چشمه نیز با بیان اینکه بی‌آبی معضل اصلی روستای چم چشمه است گفت: مردم این روستا به شدت مشکل آب آشامیدنی دارند.

صفدر تکاور وضعیت آب روستا را اسفناک توصیف کرد و سرگردانی مردم در تهیه آب از چاه و رودخانه را در دنیای امروز غیر قابل قبول دانست.

وی عدم اجرای طرح هادی را یکی دیگر از مشکلات روستا دانست و افزود: بخشی از راه روستایی چم چشمه از وضعیت نامطلوبی برخوردار است و در زمستان با آبگرفتگی و لغزندگی جاده مواجه هستیم که رفت و آمد را برای ساکنان مشکل ساخته است.

عضو شورای اسلامی چم‌چشمه، مشکل دیگر روستا را مشکل زیرساخت‌های برق و قطعی برق در بخشی از روستا عنوان کرد و خواهان حل این مشکل شد.

تکاور، عدم وجود مدرسه و خانه بهداشت در روستا را یکی دیگر از مشکلات دانست و با اشاره به فاصله زیاد روستا از خانه بهداشت و مدرسه ابتدایی، حل این مشکل را سبب پیشگیری از خطرات مسیر برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها دانست.

انتهای پیام/2451/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول