اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 80 میلیون ریال

سبد غذایی بین 160 خانوار نیازمند شهرستان دنا توزیع شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دنا از توزیع سبد غذایی به ارزش هشتاد میلیون ریال بین خانواده کودکان زیر شش سال مبتلا به اختلال رشد در شهرستان دنا خبر داد.

سبد غذایی بین 160 خانوار نیازمند شهرستان دنا توزیع شد

مجتبی امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت از توزیع سبد غذایی بین 160 خانوار دارای کودک زیر شش سال در شهر سی‌سخت و پاتاوه خبر داد و گفت: این امر به منظور توزیع عادلانه بین نیازمندان و کودکان مبتلا به اختلالات رشدی در شهرستان صورت گرفت.

رئیس کمیته امداد شهرستان دنا ارزش سبدهای غذایی توزیع شده را 80 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: از این مبلغ، 25 میلیون ریال آن در شهر سی‌سخت و 55 میلیون ریال دیگر هم در شهر پاتاوه توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه سبد غذایی توزیع شده هر خانوار به ارزش 500 هزار ریال می‌باشد، بیان داشت: این سبد غذایی شامل کالاهایی از قبیل عدس، ماش، لوبیا، برنج، روغن، پنیر و ماکارونی  بوده که بین نیازمندان زیر شش سال توزیع شد.

امینی افزود: امیدواریم با سرمشق قراردادن و ترویج راه و رسم و سیره علوی ائمه اطهار در جهت رفع مشکلات محرومین و نیازمندان بکوشیم و یاریگر نیازمندان در تمام ایام سال باشیم.

این مسئول با تاکید بر این‌که تنها کمیته امداد نمی‌تواند مشکلات نیازمندان را برطرف کنند، عنوان کرد: انتظار می‌رود خیرین، نیکوکاران و متمکنین مالی بار دیگر یاریگر ایتام و نیازمند این نهاد حمایتی باشند تا بتوان دل این افراد را با توزیع حداقل‌ کالا نیز شاد کرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان دنا در پایان اذعان داشت: با توجه به فرا رسیدن عید سعید فطر کمیته امداد شهرستان دنا آمادگی لازم جهت جمع‌آوری زکات فطریه و نذورات مردم مومن و روزه‌دار شهرستان را دارد تا در راستای مساعدت به ایتام و مستضعفین هزینه گردد.

انتهای پیام/82011/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول