اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همت پالایشگاه جم محقق شد

افتتاح اتاق بازی کودکان ویژه آموزش زبان انگلیسی در شهرستان جم

اتاق بازی کودکان زیر 11 سال ویژه کلاس‌های آموزشی زبان در محل فرهنگسرای توحید شرکت پالایش گاز فجر جم افتتاح شد.

افتتاح اتاق بازی کودکان ویژه آموزش زبان انگلیسی در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مسئول آموزش شهرک‌های مسکونی جم ظهر امروز در این آیین اظهار داشت: اتاق بازی کلاس‌های زبان ویژه کودکان یکی از روش‌های برتر آموزش زبان است.

محمد کاویانی افزود: افتتاح اتاق بازی ویژه کودکان کار مهمی است که در سراسر کشور با توجه به ماندگاری اثرات اینگونه روش‌ها و با امکانات موجود در اختیار کودکان قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در این کلاس‌ها سعی شده که آموزش زبان ویژه کودکان زیر 11 سال با استفاده از کلاژ، پازل، سازه، رنگ آمیزی و نقاشی، عروسک‌های انگشتی و دستی،‌ خانه نمایش و همچنین از طریق صوت و تصویر انجام شود.

مسئول کلاس‌های آموزشی زبان در شهرک توحید ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مربیان هر هفته دو جلسه از کلاس‌های خود با توجه به سر فصل‌های هفتگی را در اتاق بازی برگزار می‌کنند.

کاویانی گفت: مرکز آموزشی زبان در شهرک توحید در رده‌های سنی خردسال، کودک، نوجوان و بزرگسال به صورت ترمی و در سطوح مختلف و همچنین کلاس‌های ICDl برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: کلاس‌های زبان در طول یک سال 4 ترم و در هر ترم حدود 11 کلاس خردسال،  8 کلاس کودک، 6 کلاس نوجوان و 5 کلاس بزرگسال با حدود 300 نفر دانش‌آموز در تمام سطوح برگزار می‌شود.

این مسئول یادآور شد: کلاس‌های خردسال و کودکان مرکز آموزش زبان و کامپیوتر شرکت پالایش گاز فجر جم در فرهنگسرای توحید و کلاس‌های نوجوان و بزرگسال در مرکز شهید بهشتی برگزار می‌شود.

کاویانی اضافه کرد: تمام کلاس‌ها به سیستم کامپیوتر مجهز بوده و ضمناً کلاس‌های بزرگسال و نوجوان به سیستم پخش فیلم ( ویدیو پروژکشن) نیز مجهز است و از ترم تابستان سال جاری برای کودکان هم دوره‌های کامپیوتر با اعطای مدرک رسمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2451/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول