اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان مطرح کرد

مرگ بیماران کلیوی شهرستان کنگان بر اثر مشکلات مالی

امام جمعه کنگان گفت: بر اساس گزارش انجمن بیماران کلیوی شهرستان کنگان تاکنون چند نفر در اثر مشکلات مالی در این شهرستان از دنیا رفته‌اند.

مرگ بیماران کلیوی شهرستان کنگان بر اثر مشکلات مالی

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر اظهار داشت: عید فطر عید عبادت است و امیدوار هستیم که استفاده معنوی را از این ایام برده باشیم.

وی افزود: دوری از گناه و ناپاکی امر مهمی است که موجبات سعادت و رستگاری انسان در دنیا و آخرت می‌شود.

امام جمعه کنگان در ادامه با اشاره به وضعیت تقسیمات کشوری در این شهرستان خاطرنشان کرد: کنگان از شهرستان‌های تاثیرگذار در کشور است و نباید تقسیمات کشوری سبب تضییع حقوق مردم منطقه شود.

محمودی تصریح کرد: در چند سال اخیر مردم شهرستان کنگان از حضور صنعت نفت در شهرستان متضرر شده‌اند و هم‌اکنون نباید مورد بی‌مهری قرار گیرند.

وی با گلایه از شرکت‌های مستقر در منطقه یادآور شد: شرکت‌های منطقه ویژه پارس در سال‌های اخیر در قبال این شهرستان روز به روز سردتر برخورد می‌کنند و بی‌توجه از کنار مسائل و مشکلات مردم می‌گذرند که انتظار می‌رود این رویه در دولت تدبیر و امید تغییر کند.

امام جمعه کنگان بیان داشت: دولت جدید با شعار اعتدال بر روی کار آمده و امیدوار هستیم شعار اعتدال همواره در دستور کار دولت باشد.

محمودی گفت: همه باید برای پیشرفت و توسعه کشور با دولت جدید همکاری کنند و باید کاری کنیم که شهرستان کنگان آباد شود.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم تسهیل ازدواج جوانان افزود: خانواده‌ها باید جوانان را به سمت ازدواج آسان سوق دهند و باید کاری کنیم که آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد و خانواده‌ها دوام بیشتری داشته باشند.

امام جمعه کنگان بر لزوم توسعه و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه تاکید کرد و ابراز داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان است و باید کتاب قرآن به عنوان بزرگترین کتاب تاریخ بشریت به خوبی در جامعه ترویج شود.

محمودی از گرانی در کنگان انتقاد کرد و گفت: از مسئولان انتظار داریم چاره‌ای اساسی برای گرانی در کنگان داشته باشند.

وی به مشکلات بیماران کلیوی شهرستان کنگان اشاره کرد و افزود: بر اساس گزارش انجمن بیماران کلیوی شهرستان کنگان تا کنون چندین نفر در اثر مشکلات مالی در این شهرستان از دنیا رفته‌اند که امیدواریم مسئولان و مردم خیر باید برای حل مشکلات آنان چاره‌ای بیاندیشند.

محمودی اضافه کرد: شهرستان کنگان ظرفیت و پتانسیل بالایی برای رشد و پیشرفت بیشتر دارد و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

انتهای پیام/2451/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول