اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عسلویه:

انتقال فرهنگیان عسلویه به سایر شهرستان‌ها از معضلات آموزشی این شهرستان است

فرماندار عسلویه گفت: انتقال فرهنگیان عسلویه به سایر شهرستان‌ها از معضلات آموزشی این شهرستان است.

انتقال فرهنگیان عسلویه به سایر شهرستان‌ها از معضلات آموزشی این شهرستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مجید محمودی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان عسلویه ضمن خیر مقدم به مدیر کل آموزش و پرورش استان و هیئت همراه و قبولی طاعات و عبادات همه حاضرین و تبریک پیشاپیش عید فطر اظهار داشت: خدا را بی نهایت شاکریم که از خزانه موهب و الطاف بی‌کران خود بر ما منت نهاد تا بتوانیم این ماه پربرکت و پرفضیلت را درک کنیم.

وی افزود: ماه رمضان ماهی است که در آن برای راهنمایی مردم و بیان راه روش و هدایت و جدا ساختن حق از باطل قرآن نازل شده است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان عسلویه از احداث اردوگاه دانش‌آموزی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته زمین مورد نیاز برای احداث اردوگاه دانش‌آموزی را از 12 هکتار به 25 هکتار افزایش داده‌ایم.

وی اضافه کرد: امیدواریم با تخصیص اعتبارات مناسب بتوانیم بهترین شرایط را برای دانش‌آموزان این شهرستان که سرشار از استعداد هستند مهیا کرده و اردوگاهی در خور شان این شهرستان احداث شود.

محمودی به مشکلات پیش روی آموزش و پرورش شهرستان عسلویه اشاره و تصریح کرد: مسائل و مشکلاتی که در شهرستان‌های دیگر در حیطه آموزش و پرورش مشاهده می‌شود خوشبختانه در این شهرستان وجود ندارد آن‌هم به دلیل اهتمام و مشارکت جدی شوراها و دهیاران و خیرین در حل مشکلات آموزشی است که جا دارد از این عزیزان تقدیر و تشکر کنیم و امیدواریم همچنان در رفع مشکلات آموزش ما را یاری دهند.

وی افزود: در سطح شهرهای عسلویه و نخل تقی نیز شهرداران با جدیت تمام در حل مسائل و مشکلات آموزش مددیار مسئولین بوده‌اند و نباید از نقش ارزنده آنها غافل شد.

فرماندار شهرستان عسلویه با ابراز نگرانی از بحث انتقال فرهنگیان به شهرستان‌های دیگر اظهار داشت: وجود درخواست انتقالی آنهم بالای 300 مورد به هیچ وجه نمی‌تواند مسئله خوشایندی باشد و نیاز مبرم به بازنگری در این موضوع مهم دارد.

محمودی ابراز داشت: امیدواریم مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری به خرج دهند که قطعاً در آینده می‌تواند به عنوان یک معضل برای شهرستان مطرح شود.

وی افزود: با تخصیص اعتبارات لازم در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان امیدواریم بتوانیم پروژه‌های مهم و زیرساخت‌های آموزشی را به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/2451/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول