اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگاران شهرستان آبیک تجلیل شدند

خبرنگاران شهرستان آبیک به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار از سوی فرماندار این شهرستان تجلیل شدند.

خبرنگاران شهرستان آبیک تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالحسین داداشی فرماندار شهرستان آبیک به همراه حمید بغدادی معاون فرماندار و مرتضی طاهرخانی بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک در محل فرمانداری از خبرنگاران این شهرستان تجلیل کرد.

فرماندار آبیک امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران با توجه به نقش مهمی که در جامعه دارند، باید بیشتر در خدمت مردم و مسئولان باشند تا بتوانند اخبار بیشتر، مهم‌تر و بهتری را انعکاس دهند.

داداشی بر انعکاس اخبار صحیح و موثق از سوی خبرنگاران تأکید کرد و افزود: اخبار خبرنگاران باید در مردم امید، شادی و نشاط ایجاد کند.

فرماندار آبیک در این مراسم لوح تقدیر به خبرنگاران تقدیم و از خبرنگاران تجلیل کرد.

در این لوح تقدیر از همکاری و همراهی خبرنگاران در پوشش و اطلاع‌رسانی انتخابات 24 خرداد ماه و برگزاری انتخابات سالم و پرشکوه به همراه همه عوامل اجرایی قدردانی شده بود.

در این لوح تقدیر داداشی از تلاش، تعهد و همکاری مستمر خبرنگاران شهرستان آبیک در برگزاری انتخابات شایسته انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مراتب سپاس خود را اعلام کرده بود و از درگاه خداوند رئوف، استمرار توفیقات روزافزون خبرنگاران را خواستار شده بود.

مرتضی طاهرخانی بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک نیز در حاشیه این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک، خبرنگاران را سفیران اطلاع‌رسانی خدمات نظام به مردم دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری چند سال پیش در دیدار با مسئولان اذعان کرده بودند که وظیفه همه مسئولان و خبرنگاران این است که همه کارهایی که در نظام از سوی مسئولان صورت می‌گیرد باید برای مردم بیان شود تا مردم به نظام و انقلاب دلگرم شوند.

وی عملکرد نماینده خبرگزاری فارس استان قزوین در شهرستان آبیک را مثبت و مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در طول مدت 20 ماه خدمتگزاری به مردم شهرستان آبیک، خبرگزاری فارس این شهرستان اخبار را در کم‌ترین زمان ممکن و به روز انعکاس داده که جای قدردانی دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: انعکاس اخبار در خبرگزاری، زمانی ارزشمند است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به موقع روی خروجی سایت باشد که خبرگزاری فارس شهرستان آبیک توانسته به نحو احسن، به این مهم تحقق ببخشد.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک اظهار امیدواری کرد که خبرنگاران در راستای تحقق اهداف نظام، مقام معظم رهبری و مردم رسالت خطیر خود را به نحو احسن انجام و به منصه ظهور برسانند.

انتهای پیام/77006/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول