اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

صدور 19 فقره پروانه بهره‌برداری در زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: 19 فقره پروانه بهره‌برداری واحدهای صنعتی و استخراج معادن طی سال‌جاری در استان صادر شده است.

صدور 19 فقره پروانه بهره‌برداری در زنجان

علی معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی سال جاری در مجموع یک فقره پروانه در زمینه استخراج کانه‌‌های فلزی در استان زنجان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان سرمایه‌گذاری برای کسب مجوز استخراج کانه‌‌های فلزی در استان 117 میلیارد و 651 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این زمینه برای 48 نفر اشتغالزایی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه دو فقره پروانه نیز در زمینه استخراج سایر معادن در سال‌جاری به متقاضیان ارائه شده است، اضافه کرد: میزان سرمایه‌گذاری در پروانه این معادن نیز 40 میلیارد و 810 میلیون ریال اعلام شده است.

وی تعداد فرصت‌های شغلی ایجاد شده از طریق صدور پروانه استخراج معادن را طی سال‌جاری در استان زنجان 16 نفر برشمرد.

معصومی با بیان اینکه دو فقره پروانه در زمینه واحدهای محصولات غذایی و آشامیدنی در استان صادر شده است، ادامه داد: تعداد اشتغال ایجاد شده در این زمینه در استان 36 نفر بوده است.

وی افزود: 101 میلیارد و 888 میلیون ریال اعتبار در زمینه دریافت پروانه واحدهای محصولات غذایی و آشامیدنی در استان زنجان هزینه شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه یک فقره پروانه ساخت منسوجات با سرمایه‌ای بالغ بر 105 میلیارد و 500 میلیون ریال در استان صادر شده است، یادآور شد: این واحد برای 45 نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه 391 میلیون ریال به منظور دریافت پروانه واحد ساخت کاغذ و محصولات کاغذی در استان زنجان سرمایه‌گذاری شده است، اضافه کرد: این واحد برای هشت نفر فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

معصومی با بیان اینکه پروانه ساخت مواد و محصولات شیمیایی با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 790 میلیون ریال در استان زنجان صادر شده است، اضافه کرد: میزان اشتغالزایی این واحد 20 نفر برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه واحد ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات نیز با سرمایه 2 میلیارد و 138 میلیون ریال پروانه بهره‌برداری دریافت کرده است، یادآور شد: با بهره‌برداری از این واحد برای 11 نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه دو فقره پروانه برای محصولات لاستیکی و پلاستیکی طی سال‌جاری در استان زنجان صادر شده است، گفت: میزان سرمایه‌گذاری در این زمینه 5 میلیارد و 325 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/73006/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول