اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل میراث فرهنگی کرمان:

مرمت موزه صنعتی کرمان در مراحل پایانی است

مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: مرمت فاز دوم موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان در مراحل پایانی است.

مرمت موزه صنعتی کرمان در مراحل پایانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از مراحل پایانی مرمت فاز دوم مجموعه موزه صنعتی کرمان بازدید کرد.

‌حسین شمس‌الدینی‌‌‌ در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت:‌ این بخش از مجموعه صنعتی که طی ماه‌های اخیر در دست مرمت بود‌ به مراحل پایانی خود رسیده و به زودی به بهره‌برداری می‌‌رسد.

وی با اشاره به اینکه پلان مجموعه صنعتی از دو سالن تشکیل می‌شود، عنوان کرد: سالن جلوی آن‌ در سمت خیابان شهید بهشتی‌ ویژه ایتام بوده و در حال حاضر با همکاری اداره کل ارشاد اسلامی به موزه هنرهای معاصر تبدیل شده است.

شمس‌الدینی افزود: سالن پشت این مجموعه نیز که با عنوان خدمات‌رسانی طراحی شده بود‌ در دستور کار مرمتی قرار گرفته‌ ‌و به زودی تغییر کاربردی پیدا می‌کند.

وی سبک معماری مجموعه صنعتی را معرف معماری اوایل پهلوی دانست و تصریح کرد: معماری این بنا از جمله جاذبه‌های این مجموعه به شمار می‌رود.

شمس‌الدینی ابراز داشت: سردرب زیبای مجموعه صنعتی به لحاظ تزئینات کاشی و آجرکاری در نوع خود بی‌نظیر ‌و منحصر به فرد است.

انتهای پیام/2446/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول