اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت برق منطقه‏ای سمنان خبر داد

عبور صنعت برق سمنان از فیلتر ارزیابی وزرات نیرو /ارزیابی عملکرد مجموعه‏ها در کارگروه‏های تخصصی

سرپرست شرکت برق منطقه‏ای سمنان گفت: این شرکت از فیلتر ارزیابی کارگروه‏های تخصصی آب و آبفا، برق و انرژی و عمومی گذشت و حائز مقام برتر کشوری شد.

عبور صنعت برق سمنان از فیلتر ارزیابی وزرات نیرو /ارزیابی عملکرد مجموعه‏ها در کارگروه‏های تخصصی

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‏ای سمنان، سیدعلی‏اکبر صباغ امروز ضمن اشاره به ارزیابی عملکرد این شرکت در کارگروه‏های تخصصی افزود: این گروه‏های تخصصی که با نظارت مستقیم وزارت نیرو در زمینه ارزیابی زیر مجموعه‏های خود عمل می‏کنند، با استقرار سامانه مدیریت عملکرد، به شناسایی و آموزش ارزیابان، سرعت در اجرا و شفاف‏سازی، ابلاغ پاداش شرکت‏های برتر همزمان با اعلام نتایج ارزیابان می‏پردازد.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس، شرکت برق منطقه‏ای سمنان در ارزیابی سال 1391 به عنوان برترین شرکت برق منطقه‏ای کشور از جانب وزارت نیرو معرفی و در مراسمی که در سالن همایش‏های وزارت نیرو برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر و تندیس از این شرکت قدردانی شد.

سرپرست شرکت برق منطقه‏ای سمنان اظهار داشت: امیدواریم آغاز سال با این اتفاق بتواند زمینه تحقق اهداف سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در صنعت برق منطقه‏ای استان سمنان را فراهم کند.

صباغ تصریح کرد: در این مراسم، مجید نامجو وزیر نیرو، معاونان و تعدادی از مدیران ستادی این وزارتخانه و مدیران عامل شرکت‏های مادر تخصصی و استانی شرکت داشتند و شرکت‏های برق منطقه‏ای اصفهان و گیلان نیز رتبه‏های دوم و سوم کشور را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/2249/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول