اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌‌شرقی اعلام کرد

گازرسانی به 32 پروژه صنعتی عمده در آذربایجان‌شرقی

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی از گازرسانی به 32 پروژه صنعتی عمده در سال‌جاری خبر داد.

گازرسانی به 32 پروژه صنعتی عمده در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ولی‌الله دینی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پنج ماهه سال‌جاری 32 پروژه صنعتی عمده به شمار مصرف‌کنندگان گاز طبیعی در استان آذربایجان‌شرقی افزوده شده است.

وی با اشاره به مزیت گاز طبیعی نسبت به سایر سوخت‌های فسیلی خصوصاً در بخش صنایع، اظهار کرد: با توجه به نقش مهم و اساسی صنایع در اقتصاد کشور، این شرکت اقدام به طراحی و گازرسانی به بخش‌های صنعتی و جایگزین کردن گاز طبیعی به جای سایر فرآورده‌های میان تقطیر به منظور افزایش ارزش افزوده و بهبود عوامل تولید کرده است.

وی ادامه داد: گازرسانی به شهرک‌های صنعتی و کارخانجات تولیدی جزو اولویت‌های کاری شرکت گاز استان قرار دارد که با سرعت مناسبی در حال اجرا است و این شرکت آمادگی دارد با ایجاد امکانات فنی لازم و انتخاب پیمانکار مجری، برای صنایع متقاضی در استان انشعاب گاز واگذار کرده و بستر لازم به منظور بهره‌مندی تمام صنایع از گاز طبیعی را فراهم کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: حجم گاز تحویلی به صنایع استان در سال‌جاری یک هزار و 592 میلیون مترمکعب بوده که این رقم در مقایسه با آمار سال‌های قبلی بر افزایش مصرف این حامل انرژی در بخش صنعتی استان اشاره دارد.

انتهای پیام/60002/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول