اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

وزیر پیشنهادی صنعت و معدن با رأی بالای اعتماد کلید وزارت را به دست می‌گیرد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نعمت‌زاده وزیر پیشنهادی دکتر روحانی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت با رأی بالای اعتمادی که از مجلس می‌گیرد راهی ساختمان وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌شود.

وزیر پیشنهادی صنعت و معدن با رأی بالای اعتماد کلید وزارت را به دست می‌گیرد

کمال‌الدین پیرمؤذن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: ما با دعوت از محمدرضا نعمت‌زاده به کمیسیون صنایع مجلس، مباحث متعددی را مطرح کرده و اقدام به رایزنی در مورد مطالبات اهالی صنعت، تولید و بخش صادرات کردیم که قرار شد وزیر آینده پیشنهادات و برنامه‌های خود را به صورت جامع و کامل ارائه کند تا بتوانیم درست، دقیق و صادقانه برنامه‌های ارزشمند نعمت‌زاده را مورد بحث و بررسی قرار داده و نسبت به این کابینه معرفی شده رأی اعتماد بدهیم.

وی مطالبه اصلی از وزیر آینده را پرداخت دقیق سهم صنعت، معدن و تجارت از محل هدفمندی یارانه‌ها و همچنین حل مشکلات نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی از طریق بانک‌های عامل اعلام کرد و افزود: امیدواریم با توجه به تجربه‌ای که نعمت‌زاده در بخش صنعت، معدن و تجارت دارد و همراهی سایر نیروها به ویژه نیروهای کارآمد با سابقه در این حوزه بتوانیم به سرعت شاهد حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نمایندگان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در سفرهایی که به استان‌های مختلف داشتند با مشکلات و معضلات عدیده صنعتگران و تولیدکنندگان آشنا شدند که در یک کلام باید گفت این واحدها حمایت جدی و راهکار درست در پیشبرد امور تولیدی می‌خواهند تا واحدهای صنعتی سر پا ایستاده و به فعالیت خود ادامه دهند.

پیرمؤذن تصریح کرد: برای رفع موانع رشد و پویایی واحدهای صنعتی و همچنین توسعه سرمایه‌گذاران در بخش تولید استان از طریق کمیسیون صنایع مجلس در سطح کلان کشوری به صورت جدی پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به نامگذاری چند سال اخیر از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و همچنین امسال حماسه سیاسی و اقتصادی اضافه کرد: برای تحقق این شعارها ما نیازمند حمایت جدی از بخش خصوصی و کم شدن دغدغه آنها هستیم تا زمینه برای یک حرکت مثبت و سازنده فراهم شود.

وی بیان کرد: ما معتقدیم تاکنون صدای بخش خصوصی به درستی شنیده نشده و یا اگر شنیده شده به آن توجه و دقت نظری صورت نگرفته است که امیدواریم در این باب یک حرکت مثبت و سازنده را شاهد بوده و حل مشکلات و دغدغه‌ها را مد نظر داشته باشیم.

پیرمؤذن یادآور شد:‌ جهادگران سنگر تولید نیازمند پشتیبانی جدی هستند تا بتوانند در مسیر بی‌اثر کردن تحریم‌ها و توسعه واقعی جهادگونه عمل کنند.

وی یکی دیگر از انتظارات از وزیر توانمند معرفی شده برای وزارت صنعت، معدن و تجارت را اجرای عملی قانون محیط کسب و کار اعلام کرد و ادامه داد: ما مصر هستیم تا این قانون از سوی دولت یازدهم اجرایی شود چرا که اجرایی شدن آن فضای مناسبی را برای فعالیت‌های اقتصادی و کار و تلاش فراهم می‌آورد.

این نماینده مجلس با ابراز خرسندی از حضور دکتر نهاوندیان در سمت رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: امیدواریم حضور این شخصیت ارزشمند به عنوان حامی بخش خصوصی زمینه تعاملی و تقویت ارتباط مطلوب بین دولتمردان با فعالان بخش خصوصی و صنعتگران دلسوز را فراهم کند چرا که این شخصیت وارسته خود معتقد هستند حماسه‌آفرینی با مشارکت مردم امکان‌پذیر است و قطعاً نقطه نظرات نهاوندیان می‌تواند در این مسئله راهگشا باشد.

انتهای پیام/62007 /ط40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول