اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان:

نماز عید فطر دل‌ها را آماده دریافت پندهای اخلاقی می‌کند

امام جمعه بوکان گفت: نماز عید فطر دل‌های پاک شده در ماه رمضان را آماده دریافت پندهای اخلاقی می‌کند.

نماز عید فطر دل‌ها را آماده دریافت پندهای اخلاقی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ماموستا عبدالرحمان خلیفه‌زاده صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر بوکان گفت: خداوند را شاکر هستیم که ما را از برکات ماه مبارک رمضان برخوردار کرد و ما در خیرات ماه مبارک رمضان سهیم شدیم.

وی با بیان این‌که زکات فطریه یکی از واجبات دین مبین اسلام بر دوش بندگان و مسلمانان است، ادامه داد: پرداخت فطریه یکی از مهم‌ترین کارهایی است که در روز عید فطر باید به آن اهتمام ورزید.

امام جمعه بوکان ادامه داد: وقتی روزه‌داران به یک شادی معنوی می‌رسند فقرا نیز باید به عیدی مالی برسند و مسلمانان موظف هستند فطریه خود را به مستمندان پرداخت کنند.

وی عنوان کرد: مسلمانان در ماه مبارک رمضان اخلاق حسنه، صفات حمیده و کار‌های خوب را ذخیره کرده‌اند و در طول 11 ماه آینده از آن بهره می‌برند.

خلیفه‌زاده یادآور شد: در عید فطر مسلمانان خدا را شکر می‌کنند که یکی از بزرگ‌ترین کلاس‌های تربیتی اسلام را در یک ماه دیده و از درس‌های مختلف آن به اندازه استعداد و آمادگی خویش استفاده کرده‌اند.

وی افزود: عید سعید فطر به قشر خاصی اختصاص ندارد و تمام طبقات جامعه اسلامی همه در صف بندگی خداوند به دعا و مناجات با او می‌پردازند و نماز عید فطر را با شکوهی بسیار به جا می‌آوردند.

امام جمعه بوکان تصریح کرد: شب عید سعید فطر شب نزول رحمت الهی و فرصتی برای پوزش طلبی از گناهان است و هر انسان مومن باید از این فرصت نهایت استفاده را در ذخیره کردن ثواب و پاداش الهی ببرد.

انتهای پیام/61005/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول