اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

همه باید از رئیس جمهور منتخب حمایت کنند/ عید فطر عید پاکی‌هاست

امام جمعه گلپایگان گفت: روحانی رئیس جمهور منتخب مردم ایران است و ما وظیفه داریم همگی او را در دولت جدید حمایت کنیم.

همه باید از رئیس جمهور منتخب حمایت کنند/ عید فطر عید پاکی‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس در گلپایگان حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی در نماز عید سعید فطر که در مصلای گلپایگان برگزار شد، ضمن تبریک به نمازگزارانی که یک ماه با خودسازی و تذهیب نفس از گناهان دور بوده و دست نیاز و نیایش به درگاه خدا برداشته بودند، گفت: عید فطر عید پاکی‌هاست و باید تلاش کنیم این حالات روحانی تا سال آینده همراهمان باشد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان با بیان اینکه همگی با اتحاد، وفاق و همدلی در جهت رشد و پیشرفت شهرستان گلپایگان گام برداریم، تصریح کرد: هر شهروند با هر ایده و دیدگاهی که دارد باید در جهت کلمه الله که محور وحدت جهان اسلام است، حرکت کند.

این مسئول  با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار گلپایگان همواره در صحنه‌های دینی و مذهبی شرکت دارند، افزود: اجتماع باشکوه شما در نماز عید فطر نشان دهنده وفاداری و پایبندی شما مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی همچنین به تودیع و معارفه رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: حسن روحانی رئیس جمهور منتخب مردم ایران است و وظیفه داریم همگی او را در دولت جدید حمایت کنیم و همچنین دولت قبلی و هیئت وزیران خدمات ارزشمندی در دوره خود انجام دادند که جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری برگ زرینی بر افتخارات نظام اسلامی افزودند، تصریح کرد: انتظار داریم در دولت جدید حماسه اقتصادی که مد نظر مقام معظم رهبری است در کشور تجلی پیدا کند.

امام جمعه گلپایگان خواستار کمک مردم و خیرین جهت تکمیل مصلای نیمه کاره گلپایگان شد و بیان کرد: امیدواریم با کمک خیرین و نیکوکاران مصلای نماز جمعه هرچه زودتر تکمیل شود و نمازگزاران با آسایش بیشتری در نماز جمعه شرکت کنند.

وی از اعضای ستاد نماز جمعه، شهرداری، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، بسیج و هیئت رزمندگان اسلام به خاطر نظم و امنیت مراسم نماز عید فطر قدردانی کرد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: نمازگزاران فطریه خود را به صندوق‌های کمیته امداد و بهزیستی مستقر در محل مصلای نماز جمعه تحویل دهند تا به دست افراد نیازمند شناسایی شده برسد.

انتهای پیام/63014/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول