اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پرشور مردم

نماز عید سعید فطر در 17 نقطه از استان سمنان اقامه شد

نماز عید سعید فطر با حضور پرشور مردم در 17 نقطه از استان سمنان اقامه شد و روزه‏‌داران دیار قومس یک ماه بندگی معبود را جشن گرفتند.

نماز عید سعید فطر در 17 نقطه از استان سمنان اقامه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، نماز عید سعید فطر صبح امروز با برنامه‏‌هایی متنوع و جذاب و با حضور خیل عظیم نمازگزاران و بسیار پرشکوه در جای جای استان سمنان برگزار شد و مردم با شیرینی و شربت این روز بزرگ دینی را گرامی داشتند.

نماز عید سعید فطر به امامت ائمه جمعه سراسر استان سمنان در 17 نقطه از دیار قومس با شور وصف‏‌ناپذیری اقامه شد.

آیت‏‌الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی‏‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان، نماز عید سعید فطر را در مرکز استان اقامه کرد.

نماز عید سعید فطر در شاهرود به امامت حجت‌‏الاسلام محمود ترابی در مدرسه قلعه، در دامغان به امامت حجت‏‌الاسلام سید محمد ترابی در مصلای جنب مسجد جامع، در گرمسار به امامت حجت‌‏الاسلام سید علی مهدی‏نژاد در مسجد جامع میدان امام، در سرخه به امامت حجت‏‌الاسلام حسینعلی عربی در مصلای سرخه و در مهدیشهر به امامت حجت‏‌الاسلام محمد بارانی در مسجد المهدی (عج) این شهر برپا شد.

همچنین این نماز پرشکوه در بسطام به امامت حجت‌‏الاسلام عباس معصومی در صحن امامزاده بسطام، در دیباج به امامت حجت‌‏الاسلام سید جلیل قدمی در مسجد جامع محله قلعه، در آرادان به امامت حجت‌‏الاسلام سید محمد تقوی در مسجد صاحب‏‌الزمان جنب مصلا و در کلاته‏خیج به امامت حجت‌‏الاسلام علی خداپرست در حسینیه اعظم این شهر اقامه شد.

نماز عید سعید فطر در شهمیرزاد به امامت حجت‌‏الاسلام سید داود احمدپناه بالاتر از میدان ولی‏عصر (عج)، در میامی به امامت حجت‏‌الاسلام سید مرتضی موسوی در مسجد جامع، در ایوانکی به امامت حجت‌‏الاسلام مرتضی کشمیر در میدان امام جلوی بخشداری، در بیارجمند به امامت حجت‌‏الاسلام محمد احمدی در مسجد و مجتمع فرهنگی المهدی، در مجن به امامت حجت‏‌الاسلام حسین جناتی در مسجد امام حسین (ع)، در درجزین به امامت حجت‌‏الاسلام محمدرضا رحیمی‌‏زاده در مدرسه حضرت مهدی (عج) و در کلاته‏‌رودبار به امامت حجت‌‏الاسلام محمود محقق در مسجد جامع برپا ‏شد.

انتهای پیام/2249/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول