اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گسترده مردم

نماز عید فطر گچساران در ورزشگاه تختی اقامه شد

نماز عید سعید فطر گچساران با حضور گسترده و باشکوه مردم مومن این شهرستان برای نخستین بار در ورزشگاه تختی برگزار شد.

نماز عید فطر گچساران در ورزشگاه تختی اقامه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نماز عید فطر در این شهرستان صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در محل ورزشگاه تختی برگزار شد.

در نماز عید فطر گچساران که به امامت حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اقشار مختلف مردم و مسئولان حضور داشتند.

مردم مومن، ولایتمدار و خداجوی گچساران از نخستین ساعات اولیه صبح و با در دست داشتن سجاده و زیرانداز‌ برای اقامه نماز عید فطر خود را به محل ورزشگاه تختی این شهر رساندند.

حضور چشمگیر جوانان، نوجوانان و دختر بچه‌های کوچکی که تازه به سن تکلیف رسیده بودند جلوه‌ای باشکوه از بندگی و تضرع در برابر درگاه احدیت را به نمایش گذاشته بود.

گچسارانی‌ها با حضوری باشکوه در نماز وحدت‌آفرین عید فطر گلچین عبادات رمضانی خود را به نحو احسن کامل کردند.

نمازگزاران عید فطر گچساران؛ مرد و زن، پیر و جوان خود را به ورزشگاه تختی این شهرستان رساندند تا در نماز عید سعید فطر به امامت امام جمعه گچساران شرکت کنند.

حضور مسئولان از جمله امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، روسای اداره‌‌ها و نهادها، شهردار و اعضای شورای شهر، روحانیت معظم در جمع مردم خداجوی گچساران جلوه‌ای دیگر از این حضور معنوی بود.

هر ساله نماز عید فطر گچساران در محل مصلای نیمه تمام برگزار می‌شد که امسال برای نخستین بار و به پیشنهاد امام جمعه گچساران، این نماز در زمین چمن ورزشگاه تختی برگزار شد.

امام جمعه گچساران در این زمینه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: نماز عید فطر امسال برای نخستین بار در مجموعه زمین چمن استادیوم تختی این شهرستان برگزار شده است.

حجت‌السلام سید امین‌الله حجازی با تقدیر از تلاش مجموعه مسئولان شهرستان در برگزاری مطلوب این نماز تصریح کرد: برگزاری نماز عید فطر در این مکان به دلیل کمبود فضا برای اقامه نماز عید فطر در مصلای این شهرستان صورت گرفته است.

وی با بیان این‌که مصلای گچساران برای جمعیت 12 سال پیش این شهرستان تعریف شده بود، افزود: امروز فضای مناسبی برای اقامه نماز و برگزاری نماز عید فطر در این مکان بود و مردم نیز از این وضعیت ابراز رضایتمندی داشتند.

انتهای پیام/82014/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول