اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان قزوین خبر داد

برپایی سفره‌های آسمانی با حضور بیش از 800 زندانی قزوینی

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان قزوین گفت: ضیافت سفره‌های آسمانی با حضور بیش از 800 نفر زندانیان و خانواده‌های آن‌ها برپا شد.

برپایی سفره‌های آسمانی با حضور بیش از 800 زندانی قزوینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، مجید زکی‌زاده اظهار داشت: ضیافت سفره‌های آسمانی به مدت چهار شب ویژه مددجویان و خانواده‌های آن‌ها در زندان مرکزی قزوین برگزار شد.

وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد فضایی معنوی و استفاده از فیوضات و برکات ماه مهمانی خدا برای زندانیان در کنار خانواده‌هایشان برشمرد و بیان کرد: این برنامه با همکاری زندان مرکزی و با حضور بیش از 800 نفر از زندانیان و خانواده‌های آن‌ها اجرا شد.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان قزوین اضافه کرد: در این ماه پرخیر و برکت همه بندگان میهمان خوان گسترده رحمت الهی هستند و این ماه بهترین فرصت برای ایجاد فضای روحانی در زندان‌ها و پذیرش پیام‌های دینی و اعتقادی زندانیان است.

زکی‌زاده توجه جدی به زندانی و خانواده زندانیان را ضروری خواند و اذعان کرد: مسأله زندان در جامعه دارای ابعاد اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی است و نیازمند توجه جدی همه مسئولان در این حوزه می‌باشیم.

وی عنوان کرد: تحکیم بنیان خانواده زندانیان مهم‌ترین دغدغه موجود برنامه‌های انجمن حمایت از زندانیان است و این مراسم افطاری به منظور حضور خانواده‌ها در کنار مددجویان برگزار شد.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان قزوین توجه به خانواده زندانیان را بسیار ضروری توصیف کرد و گفت: باید در کنار رسیدگی به امور زندانیان، به خانواده آنان نیز توجه و از بروز مشکلات بیشتر برای خانواده‌ها پیشگیری شود.

انتهای پیام/77002/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول