اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌اندیشی مدیران موسسات خیریه با اداره کل زندان‌های استان البرز برگزار شد

نشست هم‌اندیشی مدیران موسسات خیریه با اداره کل زندان‌های استان البرز برگزار شد.

هم‌اندیشی مدیران موسسات خیریه با اداره کل زندان‌های استان البرز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره کل زندانهای استان البرز، سیدابوالقاسم علوی مدیرکل زندان‌های استان البرز گفت: نهادهای مردمی به فعالیت‌های انسان‌دوستانه در جامعه و سطح ادارات سرعت می‌دهند.

وی هدف از این هم‌اندیشی که به همت بخش امور جوانان هلال‌احمر استان البرز برگزار شد را بررسی راهکارهای اصولی جهت کمک و همیاری به خانواده زندانیان آبرومند و نیازمندی دانست که از اثرات فقدان سرپرست خانواده رنج برده و دچار مشکلات عدیده خانوادگی و اجتماعی شده‌اند.

مدیرکل زندان‌های استان البرز تصریح کرد: اگر بتوانیم نیازهای این قشر آسیب دیده را منسجم و هدفمند حل کنیم بسیاری از مشکلات جامعه ما به حداقل می‌رسد.

*تشکیل کانون‌های بشردوستانه در زندان‌های استان البرز

در ادامه این نشست خدیجه جلیل‌زاده کارشناس هلال‌احمر جوانان استان البرز و عضو هیئت مدیره چند انجمن خیریه گفت: بر اساس بخشنامه رسیده از سازمان جوانان جمعیت مرکز توسط کانون‌های بشردوستانه پنج طرح برگزیده جهت اجرا به جمعیت هلال‌احمر استان‌ها ارسال شده است.

وی تشکیل 100 کانون بشردوستانه در زندان‌های سراسر کشور و کمک‌های بشردوستانه به زندانیان و خانواده‌های آنها را مهمترین اولویت‌ها عنوان کرد.

این مسئول افزود: در سطح زندان‌های استان البرز نیز مقرر شده است سه کانون بشردوستانه در کانون اصلاح و تربیت، ندامتگاه فردیس و ندامتگاه کرج تشکیل شود که وظیفه آنها جلب مشارکت‌های مردمی، اعطای سبد غذایی به خانواده زندانیان با هماهنگی انجمن حمایت از زندانیان، برگزاری کلاس‌های کمک‌های اولیه و مسابقات قرآنی و راه‌اندازی کاروان‌های نیکوکاری و اطعام زندانیان و خانواده آنها را در صورت انجام کار کارشناسی و صلاحدید مسئولین زندان‌ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول