اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زنجان:

خبرنگاران بازوان توانمند نظام اسلامی هستند

معاون برنامه‌ریزی فرماندار زنجان استان زنجان گفت: خبرنگاران بازوان توانمند نظام اسلامی هستند.

خبرنگاران بازوان توانمند نظام اسلامی هستند

محمد‌رضا براتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار به خبرنگاران استان زنجان، اظهار کرد: شفاف‌سازی موضوعات توسط خبرنگاران موجب توسعه همه‌جانبه در کشور است.

وی فعالیت خبرنگاران در سطح استان را یک وزنه مهم برای مردم و مسئولین دانست و افزود: خبرنگاران در حیطه اطلاع‌رسانی اقدامات شفاف و صادقی را در قبال مردم انجام می‌دهند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار زنجان به ظرفیت‌های کاری خبرنگاران اشاره کرد و گفت: فواید کاری خبرنگاران در چندین حوزه قابل بررسی و تحلیل است.

وی تبیین عملکرد دستگاه‌های اجرایی را یادآور شد و تاکید کرد: خبرنگاران عملکرد دستگاه‌های اجرایی را بدون کم و کاست و با رعایت مصادیق اخلاق برای مردم تبیین می‌کنند.

براتی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی هر چقدر که سعی کنند نخواهند توانست اقدامات انجام شده را به خوبی خبرنگاران برای مردم اطلاع‌رسانی کنند، افزود: خبرنگاران به شکل کاملاً مناسبی نسبت به اطلاع‌رسانی عملکردها اقدام می‌کنند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار زنجان پیگیری مطالبات مردم توسط خبرنگاران را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: خبرنگاران در یک چهارچوب منطقی و صادقانه نسبت به پیگیری مطالبات مردم اقدام می‌کنند.

وی نقش خبرنگاران در سطح جامعه را حائز اهمیت دانست و گفت: صدای مردم توسط خبرنگاران به گوش مسئولین می‌رسد و مسئولین بدون پیگیری خبرنگاران نمی‌توانند مشکلات مردم را برطرف کرد. 

براتی خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسئولین عنوان کرد و اظهار داشت: خبرنگاران در کمال صداقت ارتباط منطقی بین مردم و مسئولین ایجاد می‌کنند که نتیجه آن برای هر دو طرف مفید است.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار زنجان با بیان اینکه خبرنگاران موجب می‌شوند تا عملکرد مدیران و مسئولین برای مردم شفاف‌سازی شود، گفت: خبرنگاران موجب می‌شوند مسئولین در مقام پاسخگویی به عملکرد خود قرار گیرند.

وی تعامل با رسانه‌های استان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری زنجان همواره نسبت به حضور خبرنگاران در جلسات فرمانداری اهتمام ویژه دارد.

براتی با بیان اینکه باید نسبت به تعامل سازنده با اصحاب رسانه متعهد بود، یادآور شد: خبرنگاران موجب اطلاع‌رسانی شفاف و صادقانه می‌شوند و همه مدیران باید نسبت به حضور فعال خبرنگاران در جلسات مختلف نگاه ویژه داشته باشند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار زنجان فعالیت خبرنگاران را یک حسن برای مسئولین دانست و تاکید کرد: بعضاً برخی پیگیری‌های توسط خبرنگاران موجب می‌شود برخی کارهای مردم با جدیت بیشتری پیگیری شود.

وی فعالیت خبرنگاران را اهرم فشاری برای انجام کارها عنوان کرد و اظهار داشت: با اقدامات صادقانه خبرنگاران مسئولین در معرض قضاوت مردم قرار می‌گیرند.

براتی خبرنگاران را نمایندگان مردم ارزیابی کرد و گفت: خبرنگاران به هیچ جریان و گروهی وابسته نیستند و نماینده هیچ نهاد و دستگاه دولتی نمی‌باشند.

معاون برنامه‏ریزی فرماندار زنجان خواستار صداقت در گفتار و نوشتار توسط همه اصحاب رسانه شد و اظهار داشت: صداقت خبرنگاران باید در همه اصحاب رسانه استان تجلی یابد.

وی با بیان اینکه رسانه‌های استان باید امین مردم باشند، گفت: رسانه‌ها باید در یک فضای سالم و صادقانه حقایق را بیان کنند و نسبت به بیان مشکلات مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/73007/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول