اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

خبرنگاران نماد اقتدار گفتمان مقاومت ایران باشند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران باید همواره نماد اقتدار گفتمان مقاومت و پایمردی ملت بزرگ ایران باشند.

خبرنگاران نماد اقتدار گفتمان مقاومت ایران باشند

ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: این روز برخاسته از سالروز شهادت خبرنگار فداکاری است که تا آخرین لحظه در سنگر دفاع از عزت و شرف خبرنگاری شجاعانه ایستادگی کرد و سرانجام خون پاکش در حین ادای تکلیف در راه آرمانی بلند بر زمین جاری شد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در این روز با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی پیمان می‌بندند، گفت: خبرنگاران باید پاسدار خون شهیدانی باشند که شجاعانه در سنگر خبرنگاری از رسالت قلم دفاع کردند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انواع و اقسام ترفندها و تبلیغات دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ادامه داد: غول رسانه‌ای استکبار و صهیونیسم جهانی درصدد است فضای جامعه را علیه انقلاب اسلامی مسموم کند و مانع از رسیدن صدای حق‌طلبانه ملت ایران به گوش ملت‌های آزاده شود.

جامعه خبری در مقابل دسیسه‌های دشمن روشنگری کنند

وی ابراز داشت: رسالت اصحاب رسانه و توان تبلیغاتی کشور ایجاب می‌کند جامعه‌ خبری تکلیف الهی خود را بیش از پیش مد نظر قرار داده و با تمام توان در مقابل هجمه‌های آنان ایستادگی کند.

کارخانه‌ای افزود: در عرصه داخلی نیز با توجه به استراتژی کهنه دشمن مبنی بر فشار از بیرون و بحران از درون و واداشتن نظام ولایی به چانه‌زنی، رسالت مقدس خبرنگاری ایجاب می‌کند در پرتو روشنگری‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، اصحاب رسانه در مقابله با توطئه‌های سیاسی و روانی دشمن از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی ادامه داد: خبرنگاران باید همواره نماد اقتدار گفتمان مقاومت و پایمردی ملتی باشند که 34 سال در برابر گرگ‌های درنده خوی بین‌المللی قهرمانانه ایستاده و از اسلام، امام و انقلاب دفاع کرده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: ملت بصیر ایران که تحریم اقتصادی را انتقام دشمن از صلابت و اقتدار خود می‌داند، بدون شک آخرین توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را در پرتو بصیرت و پایداری خنثی کرده و گوهر زلال اسلام و انقلاب در معادلات سیاسی جهان بیش از پیش درخشیدن خواهد گرفت.

انتهای پیام/89002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول